Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb bij deze een tut gebruikt voor de tekst en de achtergrond en de textures, ik heb zelf de textures naar eigen stijl verbouwd (om het zo te zeggen)

V1:

Huntelaarsig.jpg

V2:

HuntelaarsigV2.jpg

Ratez?

Bewerkt: door Royboow

Mag ik die tutorial zien? Want dit vind ik écht een goeie signature! De achtergrond ziet er goed uit en past ook bij je render en de tekst heb je erg goed gedaan en past ook erg bij het geheel. Het enige minpuntje is dat je de render wel wat had in kunnen blenden en Huntelaars hazentanden komen naar voren maar daar kun jij niks aan doen. Verder vind ik het een geslaagde signature. :tu:

Bewerkt: door BoerBanaan
Geplaatst:

Mag ik die tutorial zien? Want dit vind ik écht een goeie signature! De achtergrond ziet er goed uit en past ook bij je render en de tekst heb je erg goed gedaan en past ook erg bij het geheel. Het enige minpuntje is dat je de render wel wat had in kunnen blenden en Huntelaars hazentanden komen naar voren maar daar kun jij niks aan doen. Verder vind ik het een geslaagde signature. :tu:

Ik hoop wel dat je lid bent van soccergrpahics en 20 posts heb, anders kan je hem niet zien

http://www.soccer-graphics.nl/forum/showthread.php?t=25584

Geplaatst:

Vind het niet meer dan redelijk. Achtergrond is wat saai, tekst staat wat slordig erbij en is wat pixelig, De render oogt wat flets, en raar wit op haar. Bovendien staat ie zo los erop.

Geplaatst:

Ik vind'm best leuk! :)

Hoe langer ik naar de achtergrond kijk, hoe meer vormen ik erin begin te herkennen.

Wat mij wel stoort, is dat vonk-achtig effect bij het nummer 25. Ook de mond van Klaas-Jan staat er op het zachtst gezegd wat raar op. :puh:

Al bij al is hij wel geslaagd, 7/10!

Geplaatst:

Ik ben het met de mening van TomHagen eens, je hebt een saaie achtergrond waar je absoluut beter je best op had kunnen doen. Mijn aandacht gaat nu naar meer naar de linkerkant van je signature dan naar de rechterkant. Dan is het onnodig om je signature zo breed te maken. Probeer met de Blending Options te spelen van je render, dat brengt vaak leuke resultaten met zich mee. Zo oogt de render beter.

De tekst ziet er goed uit, alleen vind ik 'Holland' en '25' onnodig om erbij te zetten. De naam staat er goed bij.

KUTGW!

V2 is coming, signature krijgt:

• Kleinere afmetingen
  • Meer effecten in de achtergrond
  • Ingeblende render
  • + Meer

Da ist es dan

HuntelaarsigV2.jpg

Bewerkt: door Royboow
Geplaatst:

Ik vind deze versie 2 ook niet erg goed geslaagd. De render van Huntelaar komt erg wazig naar boven. Ook vind ik de achtergrond nog steeds niet goed. Die van versie 1 is vergeleken met die een stukken beter. Je moet proberen de render en de achtergrond zo goed mogelijk met elkaar te combineren. Al doe je er twee uur over, zorg voor een spetterend resultaat. :)

Geplaatst:

Ik vind deze versie 2 ook niet erg goed geslaagd. De render van Huntelaar komt erg wazig naar boven. Ook vind ik de achtergrond nog steeds niet goed. Die van versie 1 is vergeleken met die een stukken beter. Je moet proberen de render en de achtergrond zo goed mogelijk met elkaar te combineren. Al doe je er twee uur over, zorg voor een spetterend resultaat. :)

Is goed, dat de render wazigjes is komt omdat ik ben vergteen te sharpen :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...