elmar Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 SA gekocht in de verwachting dat mijn pc geen problemen zou geven omdat hij voldoet aan de systeemeisen. Alles goed geinstalleerd, echter bij de eerste 2 schermen een geheel blank beeld. Vervolgens zie ik wel gewoon de 2 R'en van Rockstar en t filmpje dat daarna volgt is ook gewoon te zien. Dan kom ik in het menu en dan zie ik enkel verschillende blokken/rechthoeken, die hoogstwaarschijnlijk de keuzes voorstellen, in beeld zonder enkele teksten. Kan dit verholpen worden? Of kan ik SA morgen weer terug brengen? Hoop echt dat iemand mij kan helpen!! Dit zijn mijn beeldschermeigenschappen; Card name: VIA/S3G UniChrome IGP Display Memory: 64.0 MB Current Mode: 1280 x 1024 (32 bit) (60Hz) Monitor: COMPAQ FP7317 Flat Panel Monitor Monitor Max Res: 1280,1024 PC eigenschappen; Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 Processor: AMD Sempron 3000+, MMX, 3DNow, ~2.0GHz Memory: 448MB RAM ALVAST BEDANKT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 64mb videokaart is te weinig.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
elmar Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 dat is minder zeg, jammer dat ze dat dan aangeven als minimale systeemeis! Geen alternatieven mogelijk zo 1-2-3? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafen Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 64mb videokaart is te weinig.... ik heb SAN en ik speel op hem op normaal :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaskinner Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 mja, dat heb ik ook :angry: Heb namelijk precies dezelfde pc als jij K'ga morgen nieuwe videokaart halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
elmar Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Is een nieuwe videokaart beetje betaalbaar en makkelijk te installeren? Sorry ben een computerleek... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaskinner Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 owch, ik haal wel vaker pc's uit elkaar maar t'is best makkelijk gewoon je pc kast open, kaartje erin en de drivers zitten er denk ik op een cd'tje bij (hoop ik) Mja zo'n videokaart, een beetje normale denk ik rond de 150 eurie? Ik kan er ook naast zitten, maar denk zoiets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
elmar Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Dat doe ik dus nooit... Ik zal eens kijken wat ik nu ga doen... wil hem natuurlijk wel onwijs graag spelen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTApimp Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 64mb videokaart is te weinig.... ik hep een Geforce 2 mx 400 van 64 mb en ik kan hem gewoon op medium spelen met de drawdistance helemaal B) , dus jij zou hem ook wel moeten kunnen spelen met jouw kaart, ik zal wel ff de nieuwste drivers downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 ik hep een Geforce 2 mx 400 van 64 mb en ik kan hem gewoon op medium spelen met de drawdistance helemaal B) , dus jij zou hem ook wel moeten kunnen spelen met jouw kaart, ik zal wel ff de nieuwste drivers downloaden Mag ik dan eens een screenshot van je zien? Ik heb zelf ook zo'n videokaart gehad, goede aankoop in de jaren '80, maar je kunt SA er niet goed op spelen. Ik zweer je, of je moet een computer hebben van hier tot Tokyo. Mja.. Ik dwaal af. In principe kan je wél op een 64Mb videokaart spelen met een snelheid van 500Mhz. Dat is er toch? Volgens mij wel. Als ik zo naar je specs kijk, 1280x1024, 448MbRam, lijkt me dit iets te hoog. Waarschijnlijk kan je videokaart zo groot niet aan. Misschien wel op het bureaublad, maar niet in San Andreas. Dit kan je veranderen in - Options - Display - Advanced -. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Hoogwaarschijnlijk ben je aan een driver-update toe, kijk even op www.windowsupdate.com of www.Nvidia.com (anders fff op google naar Nvidia zoeken) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runner4z Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 SA gekocht in de verwachting dat mijn pc geen problemen zou geven omdat hij voldoet aan de systeemeisen. Alles goed geinstalleerd, echter bij de eerste 2 schermen een geheel blank beeld. Vervolgens zie ik wel gewoon de 2 R'en van Rockstar en t filmpje dat daarna volgt is ook gewoon te zien. Dan kom ik in het menu en dan zie ik enkel verschillende blokken/rechthoeken, die hoogstwaarschijnlijk de keuzes voorstellen, in beeld zonder enkele teksten. Kan dit verholpen worden? Of kan ik SA morgen weer terug brengen? Hoop echt dat iemand mij kan helpen!! Dit zijn mijn beeldschermeigenschappen; Card name: VIA/S3G UniChrome IGP Display Memory: 64.0 MB Current Mode: 1280 x 1024 (32 bit) (60Hz) Monitor: COMPAQ FP7317 Flat Panel Monitor Monitor Max Res: 1280,1024 PC eigenschappen; Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 Processor: AMD Sempron 3000+, MMX, 3DNow, ~2.0GHz Memory: 448MB RAM ALVAST BEDANKT VIA/S3G UniChrome IGP deze video kaart kan het niet aan licht niet aan de 64 mb. maar aan de video kaart heb op de S3G UniChrome need for speed underground 2 geprobeert pcies de zelfde elende. gewoon een andere video kaart er inzetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaskinner Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 K'hep een ATI Radeon 9550 (256 mb geh.) van €82,- gehaald Gta doet et nu perfect :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thewolfmanjack Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 een goede kaart en niet duur kijk hier of zoek zelf in die website kieskeurig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.