mink Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Iedere keer als ik in mijn boot stap nadat ik uit de heli ben gevallen, treft de RPG direct mijn boot. Op wikiGTA staat dat je ze moet proberen te ontwijken, maar dat gaat een beetje moeilijke als je net een halve seconde in bent gestapt. Iemand een idee? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 Vreemd in dit filmpje stapt de speler gewoon in de boot en wordt er nog niet direct een RPG afgeschoten? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 Er wordt er wel gelijk één afgeschoten maar bij de opname hebben ze het geluk dat de eerste afgeschoten RPG gelijk het water in verdwijnt. Deze missie heb ik een keer of twaalf moeten doen, totdat ik ook de mazzel had dat de eerste afgevuurde RPG totaal de verkeerde kant op ging. De eerste elf pogingen had ik ook gelijk een RPG in m'n rug terwijl ik op het bootje klom in het tergend slome tempo wat we allemaal zo goed kennen. Er rest geen andere oplossing dan de missie nog een paar keer overnieuw te spelen totdat je ook het geluk hebt dat de eerste RPG zwaar beroerd wordt afgeschoten. Reageren
only Geplaatst: 18 juli 2011 Rapport Geplaatst: 18 juli 2011 (bewerkt) beste mensen, Ik kan dit level niet in de helicopter stapen in de lucht want als ik de spatie continue druk dan val ik naar beneden of ik word neer geknald kan iemand mij helpen wat ik kan doen om dit level te behalen. alvast bedankt gr only Bewerkt: 18 juli 2011 door only Reageren
Jarno91 Geplaatst: 18 juli 2011 Rapport Geplaatst: 18 juli 2011 (bewerkt) Je moet de spatie niet ingedrukt houden maar heel snel achter elkaar indrukken Bewerkt: 18 juli 2011 door Jarno91 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 18 juli 2011 Rapport Geplaatst: 18 juli 2011 Welke heli bedoel je want als je aan de heli van pegorino hangt dan val je maar anders moet je spatie drukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.