Jump to content

Gta 4 & Tlad & Tbogt hoe kan je free aimen


Dylann.

Recommended Posts

Om helemaal free te mikken, zul ja als TheJesusOfSuburbia vermeldt heeft de L2 Button lichtjes ingedrukt moeten houden. Als je ongeveer over de helft van de knop gaat, zal hij overschakelen naar Auto Aim.

De optie van PrioxCombo zorgt ervoor dat je de Button helemaal kunt indrukken zonder Auto Aim, diens ook volledig uitgeschakeld is.

EDIT: TekaLoca verandert in TheJesusOfSuburbia, mijn excuses!

Bewerkt: door R-fl3x
Link to comment
Delen op andere websites

Om helemaal free te mikken, zul ja als TekaLoca vermeldt heeft de L2 Button lichtjes ingedrukt moeten houden. Als je ongeveer over de helft van de knop gaat, zal hij overschakelen naar Auto Aim.

De optie van PrioxCombo zorgt ervoor dat je de Button helemaal kunt indrukken zonder Auto Aim, diens ook volledig uitgeschakeld is.

Ik ben TekaLoca niet :duh:

R2 licht indrukken werkt ook ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Er wordt geroddeld over mij! :O

Het lukt me niet vaak om te free aimen, druk altijd te hard op de knop endan schiet ie :7

dat heb ik soms ik wel ja ze moeten net zoals vice city stories en liberty city stores dat je R1 indrukt en dan pijltje omlaag in het spel zetten..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...