llllllllll Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 hi, ik zoek wat mods voor in Cars (ja tis voor kleintjes maar tis best wel grappig ) weet iemand wat... 'k heb Google al gebruikt maar heb niets gevonden Dank jullie (alvast) Reageren
llllllllll Geplaatst: 18 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 [*bump*Iemand???????*bump*] Reageren
Hayte Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Als je zelf al hebt lopen googlen, lijkt mij het antwoord al redelijk logisch. Nee, dan zijn er geen mods. Ik verwacht ook niet dat die er zullen zijn (of iig, in grote overvloed), om de reden die jij zelf al noemt. Het is voor kinderen bedoelt, en er zal dus waarschijnlijk niet genoeg animo zijn. Reageren
llllllllll Geplaatst: 19 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 Als je zelf al hebt lopen googlen, lijkt mij het antwoord al redelijk logisch. Nee, dan zijn er geen mods. Ik verwacht ook niet dat die er zullen zijn (of iig, in grote overvloed), om de reden die jij zelf al noemt. Het is voor kinderen bedoelt, en er zal dus waarschijnlijk niet genoeg animo zijn. whooké, maar zou wel lachenen zijn ,mmm 1000km/h dus hier kan een slotjeuh op >>> Door Visser23: Het vragen om slotjes is niet toegestaan, graag hier in het vervolg op te letten <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.