Jump to content

motoren vedwijnen.


boas

Recommended Posts

zorg er ook voor dat de motor 'op slot staat' dit doe je door de afstap-knop in te houden tot hij volledig is afgestapt. Ook moet het voertuig volledig in het gele vak staan en mogen er niet meer dan 2 op staan, zoals hier boven is gezegt

Link to comment
Delen op andere websites

zorg er ook voor dat de motor 'op slot staat' dit doe je door de afstap-knop in te houden tot hij volledig is afgestapt. Ook moet het voertuig volledig in het gele vak staan en mogen er niet meer dan 2 op staan, zoals hier boven is gezegt

Oke, bedankt!

maar ik heb ook nog iets gehoord over dat motoren steeds een stukje opzij schoven bij het respawnen en dat je dat kon voorkomen door ze op een bepaalde manier neer te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt, maar ik weet even niet in welk topic (en te lui om te zoeken) Volgens mij moet je motoren bewaren met de standaard richting de stoep (correct me if I'm wrong) Wat ook gebeurd is dat andere automobilisten jouw voertuigen uit het parkeervak botsen en ze dan dus niet meer worden bewaard. Zeer frustrerend...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...