Honkbal95 Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 Hallo, ik heb nu de Ipod Touch 4G 32GB en als ik me apps toevoeg via itunes naar me ipod en dan synchroniseer dan zegt die installeren van die apps. maar daarna staan ze niet op me touch en me PC is gemachtigd. Reageren
flippie13 Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 Even een kleine verheldering: 1) Je downloadde Apps via de App store Op je computer 2) je sluit je Ipod aan op de computer 3) je synchroniseert je Ipod met de computer, de muziek en video's gaan wel, maar de Apps blijven achter? 4) Je muziek/video's staan nu wel op je ipod, maar de Apps niet? Kijk of de apps die je op je Ipod wilt zetten wel aangevinkt zijn, of ze wel op je Itouch 4G (3G btw toch?) kunnen en kijk of je nog genoeg geheugen beschikbaar hebt voor de betreffende Apps. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 18 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 ik heb nog 6.50GB over alleen hij wilt de apps niet synchroniseren. Reageren
flippie13 Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Heb je de apps wel aangevinkt? Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 18 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Het probleem is verholpen. ik heb me ipod aangesloten op t internet en dan via de usb aan de PC en dan geinstalleerd en gedownload via de app store op de Ipod. Bedankt voor de hulp Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Ik heb eigenlijk 2 vragen, maar ik weet niet of ze in dit topic thuis horen. Ik heb een Ipod Touch van de eerste generatie (nog zo eentje zonder ingebouwde luidsprekers en die niet zo erg goed in de hand ligt). - Is het mogelijk om daar alsnog ingebouwde luidsprekers in te plaatsen? - En kan je van die menu achtergronden gebruiken zoals deze op onderstaande afbeelding? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Reageren
Hayte Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Het zou in principe wel mogelijk zijn, denk ik, om er ingebouwde speakers in te doen. Alleen geen idee of dit ook al bestaat, dus daarvoor zou je even moeten googlen. Over je achtergronden; Ja, en nee. Nee, niet via de officiele Apple iOS-whatever, maar wel via jailbreaken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.