Quatroking Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 hoi, weet iemand messchien waar ik wat thema's, icoontjes, muis-aanwijzers, etc. kan vinden? PS dit is geen warez request!! ik wil aleen wat sites weten met thema's erop! Reageren
Dri3s Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Op de site van Microsoft. Precies waar weet ik niet, je zal nog eens moeten zoeken. Misschien hebben ze daar ook wel een zoekfunctie. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Ik weet waar je ze onder anddre kan downloaden. Hieronder de links. Stardock Hier kan je o.a. veel uitgebreidde software downloaden. o.a. windowblinds etc. tgtsoft Hier kan je stylexp downloaden Reageren
Timos Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 www.zoekfunctie.gtagames.nl! Die kan je gebruiken :nerd: en verder kan je ook nog voortaan even bij google zoeken dan kom je er altijd wel uit Zoals Mr. X al zei www.tgtsoft.com is een goede site! Reageren
Quatroking Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 die themexp.org wist ik al, maar die andere niet! bedankt allemaal! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.