bert.b Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 (bewerkt) hallo ik wil graag tdu modden maar ik weet niet hoe ik het moet doen. ik hebt het al wel geprobeerd maar dat is mislukt. wie weet hoe ik dat moet doen? alvast bedankt voor je reactie Bewerkt: 17 oktober 2010 door bert.b Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 Dat vroeg ik me ook af, maar 't is me gelukt! Ik kan nu velgen, auto's en geluiden modden. Allereerst wil ik weten wat voor'n mod je wilt downloaden, auto/sound/velgen/gebouwen enzovoort. BTW, speel je ook multiplayer Test Drive Unlimited? Reageren
bert.b Geplaatst: 18 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Dat vroeg ik me ook af, maar 't is me gelukt! Ik kan nu velgen, auto's en geluiden modden. Allereerst wil ik weten wat voor'n mod je wilt downloaden, auto/sound/velgen/gebouwen enzovoort. BTW, speel je ook multiplayer Test Drive Unlimited? het is me al gelukt maar toch bedankt voor je reactie Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Het is een makkelijk gebeuren, gewoon backup maken van de bestandjes en dan verwisselen met je gemoddificeerde bestanden. Reageren
commando Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Het is een makkelijk gebeuren, gewoon backup maken van de bestandjes en dan verwisselen met je gemoddificeerde bestanden. Naja , hangt er vanaf wat je wilt modden in TDU, sommige dingen ( zoals engine specs ) zijn ietsje lastiger, dan andere dingen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Het is een makkelijk gebeuren, gewoon backup maken van de bestandjes en dan verwisselen met je gemoddificeerde bestanden. Naja , hangt er vanaf wat je wilt modden in TDU, sommige dingen ( zoals engine specs ) zijn ietsje lastiger, dan andere dingen. Daar heb ik gelukkig een modprogramma voor, je kan daarmee kiezen waar het motorblok komt te liggen, of je achterwiel/voorwielaandrijving/4x4 wilt enzovoort. Reageren
commando Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 mooi heb je een link? ik wil ook wel wat er aan sleutelen Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 Zie hier Ik moet er wel bij vertellen dat dit wel voor TDU1 is ( aangezien TDU2 net uit is ) Reageren
commando Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 (bewerkt) ja know it... bedankt Edit: krijg de hele tijd een Load error ( en camera bestand verplaatsen heeft geen zin ) Bewerkt: 18 februari 2011 door commando Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.