Jump to content

Wat vindt jij een lekker oorlogsplekje?


GTAKevin023

Recommended Posts

Het ziekenhuis. :7

Inderdaad, was ook een van de eerste dingen die ik ontdekte toen ik zelf nog geen IV heb. Bij vrienden en bij mijn oom heb ik echt uren gemaakt in het ziekenhuis. Eerst iedereen afschieten met een headshot op de bedden, en daarna schieten richting de politie wat daar redelijk vol te houden was. Goeie oude tijd, dat soort dingen doe je niet meer als je hem zelf hebt. :clown:

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mr.Niko-Bellic

    10

  • Niels707

    9

  • PrioX

    7

  • Cheers.

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het ziekenhuis. :7

Inderdaad, was ook een van de eerste dingen die ik ontdekte toen ik zelf nog geen IV heb. Bij vrienden en bij mijn oom heb ik echt uren gemaakt in het ziekenhuis. Eerst iedereen afschieten met een headshot op de bedden, en daarna schieten richting de politie wat daar redelijk vol te houden was. Goeie oude tijd, dat soort dingen doe je niet meer als je hem zelf hebt. :clown:

Ik wel 0_0

Eerst een keer in de lucht knallen, en iedereen die wil vluchten in het been knallen :$

En dan naar de patiënten die op bed liggen lopen, waarna je ze er af slaat met een honkbal knuppel :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziekenhuis. :7

Inderdaad, was ook een van de eerste dingen die ik ontdekte toen ik zelf nog geen IV heb. Bij vrienden en bij mijn oom heb ik echt uren gemaakt in het ziekenhuis. Eerst iedereen afschieten met een headshot op de bedden, en daarna schieten richting de politie wat daar redelijk vol te houden was. Goeie oude tijd, dat soort dingen doe je niet meer als je hem zelf hebt. :clown:

Ik wel 0_0

Eerst een keer in de lucht knallen, en iedereen die wil vluchten in het been knallen :$

En dan naar de patiënten die op bed liggen lopen, waarna je ze er af slaat met een honkbal knuppel :)

Het was ook altijd leuk om ze uit hun bed te duwen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziekenhuis. :7

Inderdaad, was ook een van de eerste dingen die ik ontdekte toen ik zelf nog geen IV heb. Bij vrienden en bij mijn oom heb ik echt uren gemaakt in het ziekenhuis. Eerst iedereen afschieten met een headshot op de bedden, en daarna schieten richting de politie wat daar redelijk vol te houden was. Goeie oude tijd, dat soort dingen doe je niet meer als je hem zelf hebt. :clown:

Ik gebruik nog steeds soms de ziekenhuis voor een shoot out :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het eerder genoemde ziekenhuis, en Firefly Island. Genoeg ruimte om als een Rambo tekeer te kunnen gaan, met daarnaast het kermisterrein voor de spannende achtervolgingen. Je kunt je gemakkelijk verschuilen achter de huisjes, borden en andere zooi, dus je zult ook niet zo heel snel het loodje leggen. Maar het kan natuurlijk ook tegen je werken, want het geeft de politie de kans om je uit elke denkbare richting aan te vallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziekenhuis, meestal ben ik toch al geiriteerd als ik daar komt, dus pak ik ze terug.

Of in chinatown & bij de italiaane die vechte terug.

Plakbom op auto gooie dat omstanders het zien en laten onplofen. Krijg je zo 20 man achter je aan ook er leuk :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook leuk is is een SMG omtoveren (met handling veranderen enzo...) tot een rocket launcher en dan via drive-by iedereen neerknallen :D

BTW, kunnen mods op de xbox 360 met GTA IV want ik heb hem op PC met mods maar wil em ook op de Xbox modden :D

Link to comment
Delen op andere websites

Deze plek is ideaal. Niemand kan je vanachter besluipen dus je kan je makkelijk op 1 kant oriënteren. Alle politie komt vanaf die kant en je kunt ze met een pistool nog aan. puh2.gif

Deze is zeker goed ja. Die gebruik ik nu ook af en toe. Maar ik vindt bij die ziekenhuis toch het beste, dus de mijne (Zie begin topic). Daar is de steeg ook breder zodat je de auto's beter ziet van de politie en dat je dan je rocketlauncher gebruikt. Dan in één keer BOOOOM hele straat in de fik en auto wrakken en je hebt gelijk een hele korps politie te pakken puh2.gif

Kom op mensen! Meer oorlogsplekjes. Daar hebben we veel aan als we lekker willen afreageren!!

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Kom op mensen! Meer oorlogsplekjes. Daar hebben we veel aan als we lekker willen afreageren!!

Als ik wil afreageren schiet ik wel gewoon wat mensen af bij 'Call of Duty', als ik mezelf wil vermaken speel ik wel 'Grand Theft Auto' _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Deze plek is ideaal. Niemand kan je vanachter besluipen dus je kan je makkelijk op 1 kant oriënteren. Alle politie komt vanaf die kant en je kunt ze met een pistool nog aan. puh2.gif

Deze is zeker goed ja. Die gebruik ik nu ook af en toe. Maar ik vindt bij die ziekenhuis toch het beste, dus de mijne (Zie begin topic). Daar is de steeg ook breder zodat je de auto's beter ziet van de politie en dat je dan je rocketlauncher gebruikt. Dan in één keer BOOOOM hele straat in de fik en auto wrakken en je hebt gelijk een hele korps politie te pakken puh2.gif

Kom op mensen! Meer oorlogsplekjes. Daar hebben we veel aan als we lekker willen afreageren!!

Zoo iemand wil een succesvol topic :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...