Dylann. Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Die plek? Ik zou straks ff kyken of het wat is Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 (bewerkt) De luchthaven is een goed oorlogsplekje, en je kan er tegelijk ook stunten terwijl je achtervolgd word door de politie En al zeker in The Ballad of Gay Tony multiplayer Free Mode. Dan spelen ik en Bjorn (Real life friend) steeds Al Quaida Terroristen met onze Buzzard's Bewerkt: 2 november 2010 door TekaLoca Reageren
Niels707 Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Ik spring altijd zonder, véél vetter ! Ontopic: Ik vind 't véél vetter om de politie te helpen dan tegen ze te vechten! Hoe wil je de politie helpen dan? Reageren
Niels707 Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Mijn Oorlogsplekje: Oorlogsplekje op de Full Map Oorlogsplekje op de South-West Map Reageren
liberylord Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Alderny state prison is echt vet Zodra je de gevangenis hebt "veroverd" heb je echt een machtig gevoel. Reageren
Cheers. Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Op de airposrt in free roam met vrienden staan ze bij de parkeerplek achter auto te schieten op de politie pik ik ze op met de chopper. Reageren
Niels707 Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Alderny state prison is echt vet Zodra je de gevangenis hebt "veroverd" heb je echt een machtig gevoel. In die gevangenis is ook vet inderdaad. Maar mij lukt het nooit om die gevangenis te veroveren. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 (bewerkt) Op een tankstation met een sniper. Of op een gebouw. (via anihilator) EDIT: tip om heli's in een keer down te krijgen: Schiet de bestuurder dood. Bewerkt: 28 november 2010 door supergtagamer Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Ik Cross altijd met m,n Turismo in het ziekenhuis :O ;D Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Hapiness Island:D Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Op een tankstation met een sniper. Of op een gebouw. (via anihilator) EDIT: tip om heli's in een keer down te krijgen: Schiet de bestuurder dood. Probeer ik altijd, maar vaak is de piloot uit het zicht. Dan blijft die recht hangen en dan zie je hem niet, dan moet ie bewegen want z'n voeten zie je ook net niet. Dan besluit ik m'n rocketlauncher te pakken. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Geplaatst: 29 november 2010 Op een tankstation met een sniper. Of op een gebouw. (via anihilator) EDIT: tip om heli's in een keer down te krijgen: Schiet de bestuurder dood. Probeer ik altijd, maar vaak is de piloot uit het zicht. Dan blijft die recht hangen en dan zie je hem niet, dan moet ie bewegen want z'n voeten zie je ook net niet. Dan besluit ik m'n rocketlauncher te pakken. Dan moet je eerst de man met het geweer knallen dan wilt de heli draaien en boem. Headshot. Reageren
Cheers. Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Ja of in het ziekenhuis lekker helemaal aan het einde van de gang campen. Reageren
PrioX Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Het is ook erg leuk om hier te gaan zitten Het is een toren waar de politie telkens op klimt en waar jij ze ervan afslaat of schiet Prachtig! Reageren
Niels707 Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Het is ook erg leuk om hier te gaan zitten Het is een toren waar de politie telkens op klimt en waar jij ze ervan afslaat of schiet Prachtig! Hier vandaan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.