Cheers. Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Als er helikopters komen is die toren niet meer zo'n goede plek. Of je moet goed met snipers en RPG's zijn. Gewoon even met een Raket Launcher uit de lucht schieten... Maar naar 8 raketten te hebben gelost sta je daar als een pispaal.. Cheats??? Niet iedereen wil cheats gebruiken maarja dat is wel handig. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 @ End of the Riot. Wat is daaraan moeilijk. Op een gegeven moment gaat de helikopter stil hangen en kan je de piloot met een sniper uitschakelen of de heli gewoon met een RPG naar de schroot sturen Reageren
Niels707 Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 Dit plekje is echt goed: Klik hier om op de Snapmap te kijken! Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 Ligt eraan, soms is het midden op straat maar soms is het in een gebouw. Als ik maar kan schuilen vind ik het een goede oorlogsplek Reageren
ot2k Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 ik heb bij die oude sprunk fabriek een mooi plekje gevonden gister het ligt maar een stukje verder op ik post later wel snapmap het is gewoon voor een huis daar zit een gat en is verder omringd door muren je kan er net over de rand schieten en aardig wat kapot schieten met granade launchers Reageren
Royboow Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Het ziekenhuis, achter die bankjes =3 Reageren
PrioX Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Ook een leuk plekje is dit dak. Je kan er komen via het appartement uit de missie I'll Take Her / Ransom. Wanneer je op het dak komt zie je een watertoren staan en daarachter zit een ladder waarmee je naar het dak kan. Eenmaal op het dak kan de politie alleen via die ladder naar boven komen.. dus als je die gewoon dek kan je niks gebeuren (er kan enkel een helikopter boven je komen vliegen) Reageren
Silverbyte Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 En dat laatste is precies waarom ik het geen goed 'oorlogsplekje' vind. Je kunt die ladder namelijk wel de hele tijd blijven dekken, maar ondertussen hangen er helikopters boven je. Je hebt dan wel een aantal rocket launchers waarmee je ze uit de lucht kunt knallen, maar die raken ook vrij snel op, en dan heb je een probleem. En daar komt ook nog eens bij dat terwijl jij op die heli's schiet, de politie ongestoord via de ladder naar boven kan klimmen. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 De beste spot is toch echt wel het appartement van Playboy X. Zelf kan je er wel komen, maar de LCPD / NOOSE kunnen dat niet. Het is niet te hoog, dus bij de eerste vier sterren kan je nog gemakkelijk op de brede randen gaan zitten van het gebouw om het ze beneden heel vervelend te maken. Ze komen wel op het dak van het appartementengebouw ernaast, maar ze komen niet bij je in de buurt. Er zijn buiten op het dak ook twee plekken waar je goed in dekking kan gaan staan: Achter de hot tub of achter het van golfplaten opgetrokken liftkokertje. Daarbij, zodra de helikopters komen kan je naar binnen voor dekking wanneer je moet herladen.. Kortom, ideaal. Reageren
Faex Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Mmmh, ook nog echt even uitproberen Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Zoals hierboven al genoemd word; Bij het ziekenhuis achter de bankjes. betere plek kan niet! Reageren
boas Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Op het dakterras van playboyX, kunnen die agenten niet komen maart ze staan wel op het dak van het gebouw ernaast Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 @ boas: Kijk eens drie posts boven die van jou Momenteel wordt er gewerkt aan een overzicht van moeilijk bereikbare daken. Dit zijn ook mooie plekjes, aangezien de politie er gewoon niet komt. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Zieke plek van Playboy. Ook is proberen Vind die toren moet ik zeggen ook wel zieken. Politie eraf pleuren Reageren
Cheers. Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 op het dak met een sniper in één van de flats in Bohan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.