Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Airport En waar sta je dan precies ? Want lijkt me best een klote plek, aangezien je gaat schuilen je ook van achter beschoten kan worden. Reageren
Flokkert Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Die Glitch dat je in het gebouw van het Vliegveld kan. En natuurlijk het ziekenhuis. Reageren
Faex Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Gitch ? Welke glitch ? Hoe werkt die glitch dan ? Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Die glitch herken ik. Bij die hangar ofzo, bij die Annihlators ? Dat gebouw waar je op kan. Laatste ging zo'n gozer daarin, maar kon em niet zien. Hoe kom je daar:P Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Die glitch herken ik. Bij die hangar ofzo, bij die Annihlators ? Dat gebouw waar je op kan. Laatste ging zo'n gozer daarin, maar kon em niet zien. Hoe kom je daar:P Bedoel je deze? Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Nee. Bij dat gebouw, waar je op kan bij de Annihlator's Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Die kende ik nog niet, ik gebruik meestal de glitch bij dat hoofdgebouw waar de taxi in singleplayer altijd even stoppen. Reageren
Zufski Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 (bewerkt) Altijd als ik 911 bel en politie kies, dan komt er 2 van de 10 keer maar politie. Zonet bij middle park, Ik had ruzie met een taxi chaufeur dus bel ik 911. Komt de politie, hou hem onder schot en hij loopt rustig weg xD Had zonet ook een ongelyk Bewerkt: 9 januari 2011 door Zufski Reageren
Flokkert Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Gitch ? Welke glitch ? Hoe werkt die glitch dan ? Deze: http://www.youtube.com/watch?v=TEcazUUYaNA Reageren
Faex Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Oke Bedankt Ga ik ze ff uittesten. ( alle 2. Ook van het filmpje daarboven) Reageren
Zufski Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Oke Bedankt Ga ik ze ff uittesten. ( alle 2. Ook van het filmpje daarboven) Dat laatste filmpje (Van het "Grote" gebouw) is al lang geleden gemaakt, en die glitch is gepatched. Reageren
Faex Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Ow oke. Maar die airport tower, kan nog wel ? Reageren
ivaan73 Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Airport En waar sta je dan precies ? Want lijkt me best een klote plek, aangezien je gaat schuilen je ook van achter beschoten kan worden. Gewoon op Airport niet de parkeer plaats.. Gevolg worden met de politie auto's Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Click here to view the SnapMap Lekker plekje, vlakbij die gevangenis. Kan je in klimmen, politie kan je moeilijk raken als je naar achter loopt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.