Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey dit is mn eerste post

ik ben op zoek naar een Gilera runner met MHR geluid?

heeft iemand die toevallig heb een tijdje zitten zoeken maar ik heb er nu 1 die heel sloom gaat ook geen geluid geeft enig idee hoe ik dit kan doen?

die van mij is nu zeg maar een fiaggo maar dan een runner hij gaat heel sloom en geeft stom geluid

en is het ook mogelijk om bijvoorbeeld zelf de kleur aan te passen van de runner velgen uitlaat enz in photoshop?

hoe kan ik dit doen?

Bedankt en sorry voor beginners vraag maar heb niks kunnen vinden met search functie

Geplaatst:

heeft iemand die toevallig heb een tijdje zitten zoeken maar ik heb er nu 1 die heel sloom gaat ook geen geluid geeft enig idee hoe ik dit kan doen?

die van mij is nu zeg maar een fiaggo maar dan een runner hij gaat heel sloom en geeft stom geluid

en is het ook mogelijk om bijvoorbeeld zelf de kleur aan te passen van de runner velgen uitlaat enz in photoshop?

hoe kan ik dit doen?

Bedankt en sorry voor beginners vraag maar heb niks kunnen vinden met search functie

je kan de kleuren aanpassen door het te exporteren, en dan openen in photoshop.

daarna zet je het weer terug op dezelfde manier als je het exporteerde.

(je past dus gewoon de textures aan)

Geplaatst:

hoe kan ik dit doen?

je kan de kleuren aanpassen door het te exporteren, en dan openen in photoshop.

daarna zet je het weer terug op dezelfde manier als je het exporteerde.

(je past dus gewoon de textures aan)

En hoe ik doe ik dat?

waar en hoe vind ik die textures ?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...