GraphicNizor Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 (bewerkt) hoi hoi. Ja ik heb toch een vraagje omtrent het inkleuren van je voertuigen. Nou weet ik dat je wtd kan converten naar dds. maar daarmee krijg ik alleen de stickers en de xtras zoals lampen ed. maar hoe doe je nou het model zelf inkleuren. Ik ben bezig met de brandweerauto en zoals gezegd kun je alles inkleuren wat je maar wilt, BEHALVE de autos zelf. Hoe zit dat nou precies dan? want ik zie nog niets over het inkleuren van de meshes, kan iemand me daar bij helpen? Bewerkt: 17 oktober 2010 door GraphicNizor Reageren
Beagle Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 je moet textures toepassen op het model zelf, wat gedaan moet worden in een 3d programma zoals 3DS Max of voor GTA 4 Zmodeler. Reageren
GraphicNizor Geplaatst: 21 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 (bewerkt) het is me al gelukt, zie hier even een snelle hap van het nog zeker niet af te zijne brandweerbak Bewerkt: 21 oktober 2010 door GraphicNizor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.