proaz Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 Ik wist niet waar dit moest en/of het wel geplaatst kon worden. dus dan maar hier. zoals de titel al zegt: heb ik bij alle "nieuwere" spellen lagg in de filmpjes. De spellen zelf speel ik dan wel op high en heb ik er ingame geen last van. maar het is heel irritant,omdat meestal in de filmpjes het meeste word uitgelegd. (mijn pc voldoet dan ook aan de aanbevolen eisen van de games waarmee ik het probleem heb. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Wat is eigenlijk lagg? Zie het overal staan maar weet de betekenis niet.. Reageren
Visser23 Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Wat is eigenlijk lagg? Zie het overal staan maar weet de betekenis niet.. Lagg is een hapering in het spel, waardoor het beeld dus 1 of meerdere seconden stil blijft staan. Het antwoord op de vraag in de hoofdpost weet ik niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.