Flitskikker Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 Laat ik hem hier ook maar even posten. Ik verveelde me deze middag, dus dacht ik, laat ik een nieuwe signature maken die op een bepaalde manier origineel is. Features: Nummerweergave van wat ik luister. Random vooringestelde teksten. Huidige datum & tijd. Weergave van berichten van leden. Design gemaakt met PowerPoint 2010. Font is Segoe. Code gescript in PHP & GD met Dreamweaver. Rates & comments stel ik zeer op prijs! Reageren
Dotz Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 Erg leuk Flits! Maar zou je voor een rating niet naar het ''Rate de sig boven je''-topic gaan? Reageren
GwnHugo Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 Ziet er op zich wel goed uit, alleen is de tekst op sommige plaatsen iets te donker vind ik. Dat ziet er niet heel erg mooi uit. Verder is er qua design op zich niks op aan te merken. Alleen is het misschien een beetje saai. Van Dreamweaver heb ik alleen geen verstand dus daarover kan ik niks zeggen. Behalve dat ik het wel erg knap vind dat je dat voor elkaar hebt gekregen. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 (bewerkt) Leuk en origineel idee Flitskikker. Enige minpuntje is dat ik de kleuren groen en blauw niet zo goed bij elkaar vind passen. Erg leuk Flits! Maar zou je voor een rating niet naar het ''Rate de sig boven je''-topic gaan? Lees eerst eens de naam van dit forum voordat je hier gaat reageren. Bewerkt: 17 oktober 2010 door Jesperkaj Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 (bewerkt) Ik vind hem erg geslaagd. Ook leuk dat ieder lid de mogelijkheid heeft om zijn/haar eigen bedachte tekst te zien. Ik ben niet goed in het raten van graphics, maar gebaseerd op mijn mening kwam ik uit op dit cijfer: 9/10. Die 1.0 is weggelaten vanwege de kleur... Ik vind net als Jesperkay de kleuren niet zo goed bij elkaar passen... Verder echt top! Bewerkt: 17 oktober 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Flitskikker Geplaatst: 17 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 Dankjewel! De kleuren groen en blauw vind ik weer wel passen. Hoewel de donkere tinten in de letters wat minder. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 17 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2010 *Update* Het is bijna kerst, dus heb ik deze signature geüpdatet in plaats van een hele nieuwe gemaakt. Het idee was om leden zelf een kerst-/nieuwjaarswens toe te laten voegen. Zie hier het resultaat: De infobalk waar je al teksten in kunt voeren, blijft gewoon. Op de pagina om een wens toe te voegen heb ik ook een beetje gespeeld met CSS3. De pagina vind je via mijn profiel. Kerstkikker: http://i54.tinypic.com/35daueg.png Met dank aan: Vladstudio - Wallpaper Kloep - Renderen sneeuwpoppen & testen Rates? En veel plezier! Reageren
Sorrow Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Het is echt mooi gemaakt! Reageren
matt Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Dit is echt heel erg origineel. Ik vind 'm geweldig; 9/10 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 17 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Superbedankt voor jullie complimenten! Reageren
bramboy Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Wo! Hoe de F*CK maak je dat O_o Reageren
Megadreams Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Doormiddel van de GD Library. Flitskikker je nieuwe signature is zeker prachtig en de kerstwensen is ook zeer leuk bedacht. 9/10! Reageren
Follow Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Wo! Hoe de F*CK maak je dat O_o Lol, zelfde vraag. Zou het ook wel willen. Echt erg nice.. Waar is de kus emoticon? :$ Reageren
Cabyon Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Wo! Hoe de F*CK maak je dat O_o Lol, zelfde vraag. Zou het ook wel willen. Echt erg nice.. Waar is de kus emoticon? :$ Voor jou. :$ Reageren
Follow Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Wo! Hoe de F*CK maak je dat O_o Lol, zelfde vraag. Zou het ook wel willen. Echt erg nice.. Waar is de kus emoticon? :$ Voor jou. :$ :$ voor mij zelfs.. Krijg jij 1 terug. Ontopic: Ga zelf zeker 1 proberen te maken met PHP. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.