Jump to content

Zal crysis werken


SanAndreasStories

Recommended Posts

Hey ik heb een pc maar ik weet niet of die crysis aankan dus

Pentium 4 1.8 ghz(ik ga nog tweedehands pentium 4 3.40 ghz aanschaffen)

Ati radeon 9800 pro 256 mb

ik denk dat het gaat lukken want ik kon DOOM 3 spelen op high

Link to comment
Delen op andere websites

Als je die andere processor neem. Kan je hem nog net aan. Ik heb Crysis een tijdje op een pentium 4 3.4 GHZ en een 7300 GT kunnen spelen. Daarna niet meer omdat het 15 minuten koste om dat klote level te laden dat je binnen 2 sec had uitgespeelt.

Link to comment
Delen op andere websites

dan zal ik geluk hebben als het nog op een pc werkt van 2002(met prossecor upgrade natuurlijk)

Edit:zal het ook werken met 3 ghz want ik zag dat de 3.40 versie niet meer te koop was en ik zal meer RAM gehuegen kopen want ik heb maar 512 mb :bonk: met processor koeler want die 2dehandjes doen nooit koeler bij

Bewerkt: door SanAndreasStories
Link to comment
Delen op andere websites

dat zou je mogelijk niet eens kunnen upgraden want ten eerste is dat volgens mij een andere socket versie van de P4 dan jij hebt en ook moet je moederbord het überhaupt kunnen ondersteunen, wat ik betwijfel.

Link to comment
Delen op andere websites

Het werkt, alleen ben ik niet zo zeker van je videokaart. En kun je in plaats van een andere processor niet meteen een hele upgrade nemen? Een Pentium 4, zelfs op 3.6GHz met HT is zwakjes vergeleken met een Dual Core op 2.8GHz. Hoeveel kun je eigenlijk uitgeven? :)

Link to comment
Delen op andere websites

als ik een nieuw videokaart ga kopen dan zal ik misschien nieuwe voeding moeten kopen 250 watt is niet veel bij kerst zal ik ongeveer 200 euro krijgen :)

Bewerkt: door SanAndreasStories
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...