Jump to content

logon?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

weet iemand waar ik zo van die logon schermen kan downloaden want mijne is heel saai !!!!!.....

logon.jpg

zoiets als dit (klik)

ps SRRY als dit warez is :o

EDIT; HET is gelukt mensen bedannkt voor DE hulp !!!!

Bewerkt: door bjorn13

Configuratiescherm -> Gebruikersaccounts -> Een account wijzigen -> Jouw account nemen [bijv. Bjorn] -> Andere afbeelding kiezen

Bewerkt: door Timos
Geplaatst:
Configuratiescherm -> Gebruikersaccounts -> Een account wijzigen -> Jouw account nemen [bijv. Bjorn] -> Andere afbeelding kiezen

Hij wil geen andere afbeelding van een gebruiker, maar het hele inlog scherm anders (zoals de screen die hij geeft).

Sorry, maar ik weet het antwoord niet.

Geplaatst:

Hij bedoeld denk ik dat hij een ander soort login dinges heeft, dat hij alleen de naam it ZONDer plaatje , dat hoef je niet te downloaden ga naar ->Start->Configuratiescherm->Gebruikersaccounts->De manier waarop gebruikers zich aan-en afmelden wijzigen. en dan aanvinken: Het welkomvenster gebruiken =)

Hij wil geen andere afbeelding van een gebruiker, maar het hele inlog scherm anders (zoals de screen die hij geeft).

.....

Bewerkt: door bjorn13

Ik heb vroeger Style XP gebruikt.

Je kan het inlog scherm veranderen naar soort van 'achtergrond van een sig'.

Als je dat al hebt gehad dan.. kan je dit niet gebruiken want dan moet je Registeren.

Je zult wel begrijpen als je het hebt.

Kijk bij Google!Voor dat programma.

EDIT: Snorege was me voor.

Bewerkt: door GoKu
Geplaatst:
Hij bedoeld denk ik dat hij een ander soort login dinges heeft, dat hij alleen de naam it ZONDer plaatje , dat hoef je niet te downloaden ga naar ->Start->Configuratiescherm->Gebruikersaccounts->De manier waarop gebruikers zich aan-en afmelden wijzigen. en dan aanvinken: Het welkomvenster gebruiken =)

Bjorn13 kijk dit :puh: dat is je antwoord =)

Geplaatst:
Hij bedoeld denk ik dat hij een ander soort login dinges heeft, dat hij alleen de naam it ZONDer plaatje , dat hoef je niet te downloaden ga naar  ->Start->Configuratiescherm->Gebruikersaccounts->De manier waarop gebruikers zich aan-en afmelden wijzigen. en dan aanvinken: Het welkomvenster gebruiken =)

Bjorn13 kijk dit :puh: dat is je antwoord =)

Nee, dat is het niet. Kennelijk begrijp je z'n vraag niet. Geeft niets, maar reageer dan niet.

• 1 year later...
Geplaatst:

hier en hier kan je de logon downlaoden en je kan daarvoor ook logonloader voor gebruiker en netframe

je moet wel inloggen als je wil downloaden

anders moet je met reshacker ze zelf maken

>>> Door GTA-Sheep: Euh.....je reageert nu op een post van 27 juni 2005. Da's 4 dagen en 1 jaar geleden. Wil je zo vriendelijk zijn eerst even de datum te bekijken voordat je wat post? Dank....<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...