Dippie Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Hallo allemaal, Ik heb een mod gedownload, maar nu staat mijn Rancher nog al hoog op zijn wielen. Weet iemand hoe ik de hoogte tussen het onderstel van de auto en de weg kan verkleinen? Alvast bedankt! Groet, Doemar Reageren
Beagle Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 In de handling.cfg of vehicles.ide staat de hoogte van het chassis (of de hoogte van de wielen). Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 In de handling.cfg of vehicles.ide staat de hoogte van het chassis (of de hoogte van de wielen). Ja maar ik zie niet echt wat nou de chassis zijn of dat het nou iets anders dan dat is. :/ Heb het zelfde probleem. Reageren
Beagle Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Er is een handling editor programma die wel wat duidelijker overzicht geeft over handling.cfg. Reageren
Dippie Geplaatst: 23 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Ik heb al de oude versie van de handling.cfg van m'n Rancher in de handling geplakt. Nu is ie weer goed Bedankt voor je moeite, Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.