Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

De tekst vern**kt het. Punt.

Voor de rest had de border nog wel wat variatie kunnen hebben en hadden er wat meer effecten ingekund.

6,5/10

Geplaatst:

Ik ben het met de heer boven mij eens. ;) De tekst is inderdaad vervelend, en de border vind ik er totaal niet bij passen. Ook vind ik sommige punten op de achtergrond afleidend. Nu ben ik makkelijk af te leiden, maar toch. ;)

7/10

Geplaatst:

Bedankt voor de rates.

Ik had op dat moment al m'n textures, brushes en fonts niet die ik normaal gebruikte. Ik had dus maar beperkte mogelijkheden.

Jullie horen nog van mij in dit forum! :tu:

Geplaatst:

Ziet er op zich best goed uit, maar de render is van best slechte kwaliteit en de tekst is inderdaad niet zo goed. Het verschil in kleur van de achtergrond en de voorgrond is wel goed gedaan. Alleen zouden er iets meer c4d's en zo in kunnen.

Geplaatst:

Ziet er op zich best goed uit, maar de render is van best slechte kwaliteit en de tekst is inderdaad niet zo goed. Het verschil in kleur van de achtergrond en de voorgrond is wel goed gedaan. Alleen zouden er iets meer c4d's en zo in kunnen.

Bedankt voor de reactie.

De render is eigenlijk gewoon een stock met heel wat kleuren- en blendinglayers erop. Ik gebruik nooit C4D renders, ik ben meer van de textures en zoals ik al eerder had vermeld had ik die niet tot m'n beschikking. ;)

Geplaatst:

Misschien dat als je de tekst verplaatst naar links- of rechtsonder dat die dan meer op zijn plaats is.

En misschien dat je de achtergrond iets meer kunt verzachten?

Verder vind ik het een hele mooi sig!!

PS:

Waar heb je die stock foto vandaan? :engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...