Jump to content

[probleem] strepen op beeldscherm


Cylas

Recommended Posts

Hoi,

ik zie net dat er vreemde strepen op m'n beeldscherm zitten. Ik stoor me er een beetje aan en wil wel dat ze weggaan.

De strepen lopen horizontaal en starten pas rechts naast de tekst/ plaatje, zie de bijgevoegde afb.

Ik 't al proberen op te lossen door de pc opnieuw op te lossen, maar dat werkte niet.

Ik hoop dat iemand met de oplossing komt, misschien zit het in de pc (verwacht niet), of zit het in 'n instelling of is het iets heel anders

Alvast bedankt

Cylas

post-104265-1287417851,93.jpg

Bewerkt: door Cylas
Link to comment
Delen op andere websites

klopt inderdaad dat jullie ze niet kunnen zien, had er geen rekening mee gehouden dan er tekst stond, bij mij bij elk plaatje met tekst van die strepen (beetje krom maar snap zelf wel beetje)

helaas zal ik zo niet veel verder komen omdat jullie probleem niet snappen :$ , maar ik vind het vreemd dat de strepen pas starten bij iets van tekst en niet gwn bij begin beeldscherm (links)

Link to comment
Delen op andere websites

Maak dan even een foto van je scherm met die strepen en upload deze hier.

Heb ik al gedaan (zie hoofdpost) maar jullie kunnen die strepen niet zien :-(

Hij bedoelt een foto van je scherm met een camera bijvoorbeeld, niet een printscreen zoals je daar deed.

Link to comment
Delen op andere websites

Maak dan even een foto van je scherm met die strepen en upload deze hier.

Heb ik al gedaan (zie hoofdpost) maar jullie kunnen die strepen niet zien :-(

Hij bedoelt een foto van je scherm met een camera bijvoorbeeld, niet een printscreen zoals je daar deed.

hier staan foto's van beeldscherm (kunnen jullie ze ook zien) http://picasaweb.google.com/103472482587462228359/PcProbleem#

ik zie zelf ook dat hoe donkerder hoe dikker streep.

Bewerkt: door Cylas
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...