Jump to content

waar is er leger

gtafen

Recommended Posts

wat bedoel je precies?

als je het leger in werking wilt zien moet je gewoon mensen blijven killen totdat je 6 sterren hebt, en dan een tank van zo'n gast stelen en in je garage zetten en saven.

Dan ben je zelf het leger :lol:

Delen op andere websites

In de No Fly Zone kan je gemakkelijk iets stelen. Er een een stukje omheining die je kapot kan maken. In de No Fly Zone staan er hydra's, Rhino's, Patriots en nog een helikopter en een vrachtwagen waar ik de naam niet van ken. Als je de No Fly Zone betreed heb je wel 5 sterren. Je kan dus best iets stelen en onmiddelijk naar je vliegveld gaan. ;)

Bewerkt: door SayHello!
Delen op andere websites

In de No Fly Zone kan je gemakkelijk iets stelen. Er een een stukje omheining die je kapot kan maken. In de No Fly Zone staan er hydra's, Rhino's, Patriots en nog een helikopter en een vrachtwagen waar ik de naam niet van ken. Als je de No Fly Zone betreed heb je wel 5 sterren. Je kan dus best iets stelen en onmiddelijk naar je vliegveld gaan. ;)

De heli noemt: Cargobob

En die vrachtwagen: Barracks

Delen op andere websites

waar is het leger gewoon de kamp ?????

Delen op andere websites

Easter Basin hebbik al 2x die Patriot gepakt, 1e keer voor export lijst 1, en 2e keer d8 ik, dat ging makkelijk :lol: dus haddik et nog een keer gedaan.

Michelle Cannes als vriendin hebben is daarbij wel handig, dan heb je namelijk een pay'n'spray dichtbij, zonder pay dan :puh:

Toen ik die lijst moest doen haddik toevallig nog een Rocket Launcher zonder gecheat te hebben.

Dus wat je doet, als je erin gaat en je staat bij die Patriot, dan komen er 15 ventjes ofzo naar je toe, skiet die neer met rocket, en rij gewoon weg met de Patriot. Best simple.

Bewerkt: door LouNGeR
Delen op andere websites

Easter Basin hebbik al 2x die Patriot gepakt, 1e keer voor export lijst 1, en 2e keer d8 ik, dat ging makkelijk :lol: dus haddik et nog een keer gedaan.

Michelle Cannes als vriendin hebben is daarbij wel handig, dan heb je namelijk een pay'n'spray dichtbij, zonder pay dan :puh:

Toen ik die lijst moest doen haddik toevallig nog een Rocket Launcher zonder gecheat te hebben.

Dus wat je doet, als je erin gaat en je staat bij die Patriot, dan komen er 15 ventjes ofzo naar je toe, skiet die neer met rocket, en rij gewoon weg met de Patriot. Best simple.

oke heel ontroerent verhaal.

nu weer verder ontopic mensen anders komt er zo een moderator langs.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...