gtafen Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 hallo ik zoek al de hele tyd agter het leger zijn er 2 ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 wat bedoel je precies? als je het leger in werking wilt zien moet je gewoon mensen blijven killen totdat je 6 sterren hebt, en dan een tank van zo'n gast stelen en in je garage zetten en saven. Dan ben je zelf het leger :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Of in de legerbasis in Los venturas gaan ook genaamd No Fly Zone. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Of Easter Basin in San Fiero, bij dat vliegdekschip. Er is ook nog iets van het leger in L.V.: KACC Military Fuels of zoiets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafen Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Of in de legerbasis in Los venturas gaan ook genaamdNo Fly Zone. de gewoon leger kampen dan kan ik daar iets stelen als dat kan ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) In de No Fly Zone kan je gemakkelijk iets stelen. Er een een stukje omheining die je kapot kan maken. In de No Fly Zone staan er hydra's, Rhino's, Patriots en nog een helikopter en een vrachtwagen waar ik de naam niet van ken. Als je de No Fly Zone betreed heb je wel 5 sterren. Je kan dus best iets stelen en onmiddelijk naar je vliegveld gaan. Bewerkt: 27 juni 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 In de No Fly Zone kan je gemakkelijk iets stelen. Er een een stukje omheining die je kapot kan maken. In de No Fly Zone staan er hydra's, Rhino's, Patriots en nog een helikopter en een vrachtwagen waar ik de naam niet van ken. Als je de No Fly Zone betreed heb je wel 5 sterren. Je kan dus best iets stelen en onmiddelijk naar je vliegveld gaan. De heli noemt: Cargobob En die vrachtwagen: Barracks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafen Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 In de No Fly Zone kan je gemakkelijk iets stelen. Er een een stukje omheining die je kapot kan maken. In de No Fly Zone staan er hydra's, Rhino's, Patriots en nog een helikopter en een vrachtwagen waar ik de naam niet van ken. Als je de No Fly Zone betreed heb je wel 5 sterren. Je kan dus best iets stelen en onmiddelijk naar je vliegveld gaan. waar is het leger gewoon de kamp ????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Wel, dit is de "No Fly Zone", dit is een kamp van het leger. Bevind zich in de desert juist onder je vliegveld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafen Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Wel, dit is de "No Fly Zone", dit is een kamp van het leger. Bevind zich in de desert juist onder je vliegveld. ok waar is die andre ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 In San Fierro: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) Op easter basin kan je alleen maar hunter en patroit jatten. Ook daar krijg je veel politie achter je aan. Bewerkt: 28 juni 2005 door Wesley Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Op easter basin kan je alleen maar hunter en patroit jatten.Ook daar krijg je veel politie achter je aan. Als je de Hunter hebt vrijgespeeld in de vliegschool staat hij daar ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) Easter Basin hebbik al 2x die Patriot gepakt, 1e keer voor export lijst 1, en 2e keer d8 ik, dat ging makkelijk :lol: dus haddik et nog een keer gedaan. Michelle Cannes als vriendin hebben is daarbij wel handig, dan heb je namelijk een pay'n'spray dichtbij, zonder pay dan Toen ik die lijst moest doen haddik toevallig nog een Rocket Launcher zonder gecheat te hebben. Dus wat je doet, als je erin gaat en je staat bij die Patriot, dan komen er 15 ventjes ofzo naar je toe, skiet die neer met rocket, en rij gewoon weg met de Patriot. Best simple. Bewerkt: 28 juni 2005 door LouNGeR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Easter Basin hebbik al 2x die Patriot gepakt, 1e keer voor export lijst 1, en 2e keer d8 ik, dat ging makkelijk :lol: dus haddik et nog een keer gedaan.Michelle Cannes als vriendin hebben is daarbij wel handig, dan heb je namelijk een pay'n'spray dichtbij, zonder pay dan Toen ik die lijst moest doen haddik toevallig nog een Rocket Launcher zonder gecheat te hebben. Dus wat je doet, als je erin gaat en je staat bij die Patriot, dan komen er 15 ventjes ofzo naar je toe, skiet die neer met rocket, en rij gewoon weg met de Patriot. Best simple. oke heel ontroerent verhaal. nu weer verder ontopic mensen anders komt er zo een moderator langs. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.