Maxxerd Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Hi, Op wikigta stond het volgende plaatje: Maar waar kan je de ladderwagen vinden?? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 (bewerkt) Als je wat beter had gezocht op de pagina van de Fire Truck had je de vast wel 'Vindplaats: Klik' zien staan... Hier vind je hem: Fire Truck locatie. Je vindt hem bij San Fierro. Bewerkt: 18 oktober 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Maxxerd Geplaatst: 18 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Als je wat beter had gezocht op de pagina van de Fire Truck had je de vast wel 'Vindplaats: Klik' zien staan... Hier vind je hem: Fire Truck locatie. Je vindt hem bij San Fierro. Daar ben ik nu maar dan zie ik de spuitwagen staan .. Reageren
Kratod Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Ik zie hem alleen bi San diero vlak bij de tank sation die ze willen omtoveren tot pub. Maar eerst moeten ze geld verdienen via een garage. Bij Los santos zach ik er nooit 1. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Als je wat beter had gezocht op de pagina van de Fire Truck had je de vast wel 'Vindplaats: Klik' zien staan... Hier vind je hem: Fire Truck locatie. Je vindt hem bij San Fierro. Daar ben ik nu maar dan zie ik de spuitwagen staan .. Zoals op WikiGTA al vermeld staat, is de ladderwagen niet altijd beschikbaar. De ene keer staat ie er, en de andere keer staat er een spuitwagen. Misschien moet je gewoon een keer een blokje om rijden en dan weer terug. Wie weet staat ie er dan. @Kratod: Het klopt inderdaad dat de ladderwagen vlakbij een tankstation staat. De ladderwagen komt niet in Los Santos of Las Venturas voor. Indien je gebruikt maakt van de PC versie + een trainer, kun je de ladderwagen natuurlijk altijd spawnen. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 Als je hem wilt moet je idd een trainer gebruiken of je maakt een SA:MP server en daar zet je er 100000 in Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 Lees nou eens ... De Firetruck Ladder spawnt soms achterin bij de kazerne in San Fierro (naast de Doherty Garage). Reageren
Maxxerd Geplaatst: 20 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 Heb hem inmiddels gevonden. - Klopt het dat hij geen sirene heeft? - Kan ik ook nog iets met die ladder doen? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 1. De ladderwagen heeft inderdaad geen sirenes. 2. Nee, je kunt helaas niets doen met de ladder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.