zwierd Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 hallo ik heb een probleempje. ik heb op zwierd, mijn ene gamertag, een rdr account staan waar ik al best ver mee ben, maar nu heb ik het account zwierd1 gemaakt en nou wil ik dus op die savegame kunnen spelen. weten jullie hoe dit kan? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Je wilt dus je savegame kopieëren van je ene account naar een andere? Waarop speel je? Reageren
zwierd Geplaatst: 18 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 ik speel op zwierd1 en moet de savegame van zwierd dus naar zwierd1 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Guard bedoelt wss welk platform 360, PS3 etc. Reageren
PowerPats Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Ik weet dat het op de ps3 wel mogelijk is doormiddel van savegame op een usb zetten. misschien even kijken of dat bij jou ook gaat ? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Toen ik het wou doen op mijn 360 ging het niet omdat je niet van savegame kunt switchen naar een ander account (ofzoiets) Maar je kan altijd proberen met inderdaad; een usb stick Reageren
Cheers. Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 Je gaat naar system settings dan naar memory dan naar je game (red dead redemption) op de savegame klikke copy dan geeft welk geheugen aan dus naar dat geheugen waar ie staat en dan naar dat account waar je hem op wil zetten. Reageren
zwierd Geplaatst: 19 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 Je gaat naar system settings dan naar memory dan naar je game (red dead redemption) op de savegame klikke copy dan geeft welk geheugen aan dus naar dat geheugen waar ie staat en dan naar dat account waar je hem op wil zetten. heb ik ook geprobeerd.. maar lukt niet Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Savegames van zwierd en zwierd1 op een USB stick >> die openen op de PC via het programma Modio (eerst een backup maken is handig, just in case). Er staan dan 2 getallen per geopend profiel. Een 'Profile ID' en een 'Device ID'. De Device ID's zijn hetzelfde. De Profile ID's niet. Kopieer het Profile ID van zwierd1 en plak die in zwierd. Klik op Rehash & Resign en zet de savegame van vroegere zwierd (wat nu dus een savegame van zwierd1 is geworden) weer op de USB stick en dan weer op je Xbox. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.