edgardn123 Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2010 in gta chinatown heb je dat gebouw waaar je met je wapens kunt trainen enzo. mijn vraag: is dat gebouw er ook in gta 4? en kun je het betreden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2010 Ik geloof dat het gebouw er wel is. Je kan er helaas niet in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2010 (bewerkt) Ik dacht dat alle wapenwinkels van GTA IV toch een onderdeel waren van de Liberty City Gun Club waren? Omdat ik altijd iets zie hangen van reclame daar van... Bewerkt: 18 oktober 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dylann. Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2010 Volgens mij zijn ze ook allemaal lid van de Liberty City Gun Club Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.