cerdjee4 Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 (bewerkt) ik heb GTAIV gekocht en geinstalleerd enzovoort enzovoort en hij werkt opzicht zonder problemen, maar nu wil ik gaan modden, alleen ik kan nergens een modding unlocker vinden voor versie 1.0.7.0 dus als iemand een link voor me heeft dan zou dat erg fijn zijn. das alles dankjewel alvast. PS. ik weet niet of ik hier op het goede forum zit, want ik zie nergens een modding forum staan dus ik denk ik gooi hem maar op techinsche problemen (want het is technisch en een probleem). Bewerkt: 18 oktober 2010 door cerdjee4 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 (bewerkt) Het modding forum is hier te vinden. Als je een moderator lief aankijkt wil die dit topic misschien wel voor jou verplaatsen. Bewerkt: 19 oktober 2010 door Hanneswasco Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.