Jump to content

Steven Gerrard

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb er niet zo veel verstand van, maar ik vind hem er goed uit zien. Alleen ik vind hem eigenlijk een beetje wazig of ligt aan me beeldscherm :bonk:

Ff off. Verder, maak jij ook sigs op aanvraag, want ik heb al 2 van jou (voetbal) sigs gezien. Die vind ik er goed uitzien. Dus wil ik ook zo'n sig, met een voetballer. Laat maar wat weten als je het doet.

Ooww... wacht hier ff dan een rating: 7,5/10

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
Geplaatst:

Plaats je aanvraag dan maar in het desbetreffende forum, dan zal ik wel kijken wat ik voor je kan doen. :)

Trouwens bedankt voor de rate. :)

Geplaatst:

Ik heb beter werk van je gezien, Jesper. Zoals Leontjuuh-gta al zei is de signature erg wazig, wat waarschijnlijk vooral komt door de lage kwaliteit van de stockfoto. De effecten aan de linkerkant van Gerrard (Vanuit ons oogpunt) zien er goed uit. Ze komen duidelijk naar voren, zonder te overvloedig te worden. De effecten aan de rechter-onderzijde sluiten mooi aan bij die aan de linkerkant, en ook hier wordt het niet al te overdadig. De transparante bollen had je wat mij betreft weg mogen laten. Ze hangen er maar een beetje bij, zonder deel uit te maken van het geheel. Wat betreft de tekst: persoonlijk zou ik je hele nickname er op hebben gezet, om de rechterkant van de sig een beetje te vullen. Hij gaat wel mooi op in de achtergrond.

Het komt er dus eigenlijk op neer dat de kwaliteit van de stockfoto de signature een beetje 'bottlenecked'. Daardoor oogt de rest ook wat vaal, en da's zonde. Zoals je weet doe ik nooit aan cijfers, dus je zult het met bovenstaande moeten doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...