Jump to content

Nieuwe PC voor MaxVito

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Doordat ik op enge sites zoals 4chan rondzwerf kom ik nog al eens iets te weten. Zo is mijn technologie-kennis wat uitgebreid en ken ik handige trucjes. :)

http://tinyurl.com/FalconGuide

Deze link bevat een plaatje, met wat informatie over wat het beste en meest gebalanceerde is wat je kunt kopen voor een x bedrag aan dollars. Een beetje creatief zijn en zelf de onderdelen op Nederlandse/Europese sites kopen en je bent nog steeds lekker voordelig uit.

;)

Als je even kunt wachten pleur ik een kant en klaar Alternate lijstje voor je neer ;) Klaar!

o94imq.png

Je houdt zelfs 70 cent over om een zak chips te kunnen kopen om het te vieren :D

(Een i7 heeft geen nut als je games speelt en een HD5750 is aan de slappe kant. Balans is een mooi ding hè? Deze i5 presteert net zoals ene i7 als het gaat om games, maar jij verslaat je vrienden met deze bakbeest van een videokaart. :bier:

Hij mist wel een DVD drive, maar die weet je wel ergens vandaan te halen denk ik. Je kunt hem uit een oude PC slopen, of gewoon kopen. Als je echt niet over de 800 heen wilt kun je natuurlijk nog wat goedkoper RAM kopen, een goedkopere PSU, of een goedkopere kast. Aan de andere dingen zou ik niet al te veel bezuinigen. Als je het slim doet houd je misschien nog geld over om het zooitje te laten bouwen zelfs :)

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Ik zou ikt's systeem nemen, maar dan met een goedkopere kast (voor 40 euro heb je al een mooie) en dan een andere hardeschijf kiezen. Dit is Caviar Green, welke trager werkt, omdat het een energiebesparende schijf is.

Geplaatst:

Ik zou ikt's systeem nemen, maar dan met een goedkopere kast (voor 40 euro heb je al een mooie) en dan een andere hardeschijf kiezen. Dit is Caviar Green, welke trager werkt, omdat het een energiebesparende schijf is.

Oh, ik wist niet dat het een zuinige schijf was. Bedankt voor de toevoeging ;) En de kast kan inderdaad goedkoper.

Bij welk bedrijf is het?

kun je link sturen?

kan het bedrijf hem ook in elkaar zetten?

Grtzz, Max

Je zult hem zelf moeten samenstellen op alternate.nl ;)

Je kunt dan ook een kast kopen die jij mooi vindt. Bouwen kost 55 euro.

Bewerkt: door ikt

Maar die Western Digital harddisk is die wel goed ?

Ik heb nu dit :

er zit wel geen 2.0 usb controllers enz bij:

alternatewinkelwagen.jpg

Bewerkt: door MaxVito

Maar die Western Digital harddisk is die wel goed ?

Ik heb nu dit :

er zit wel geen 2.0 usb controllers enz bij:

[afbeelding]

Wat?

Je mist nog een DVD-drive en een moederbord. :puh:

Als iemand het weet hoe ik een link kan posten met alle dingen, dan zal ik even iets compleets samenstellen.

Bewerkt: door Thundercover
  • 4 weken later...
Geplaatst:

weet niemand of alternate montage service heeft?

Staat het niet op de site? Anders zou je Alternate kunnen mailen of je moet een andere webshop kiezen.

Geplaatst:

het staat idd niet op de site. maar hoe kan ik die samenstellen als ik die op azerty spullen niet kan vinden?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...