Silverbyte Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 Ik heb Photoshop CS5 nu al een tijdje, en het leek me leuk eens te experimenteren met de nieuwe functies die deze versie biedt. Ik heb een foto opgezocht die bij mij in de stad gemaakt is, en die heb ik met de 'Mixer Brush Tool' overgetekend om er een soort schilderij van te maken. Het kost wat tijd, maar het is op zich niet moeilijk. Met filters kun je ook wel een schilderachtig resultaat bereiken, maar dat ziet er vaak toch minder mooi uit. Klik voor het schilderij De originele foto Reacties zijn van harte welkom, zolang ze inhoudelijk zijn en uit iets meer bestaan dan enkel het gebruikelijke 'Leuk hoor' en dergelijke reacties. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 (bewerkt) Leuk hoor! Tsja, wat kun je hier anders op zeggen dan leuk hoor, want ik kan geen opmerkingen vinden eigenlijk. Ik vind het toch wel leuk om een keer zoiets te zien. Leuk werk Bewerkt: 19 oktober 2010 door BoerBanaan Reageren
BoerTijger Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 Ik vindt hem mooi. maar 1ding. Dat deurtje voor de raam had iets mooiers gemogen. Ik vindt dat stukje niet zo mooi Rating: 8/10 Reageren
Silverbyte Geplaatst: 19 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 Ik vindt hem mooi. maar 1ding. Dat deurtje voor de raam had iets mooiers gemogen. Ik vindt dat stukje niet zo mooi Rating: 8/10 Ik geef je helemaal gelijk. Ik beschik echter niet over een tekentablet, dus ik moest alles uit de losse hand doen, met de muis. En ja, ik heb nu niet echt een vaste hand, dus dan krijg je een beetje een schokkerige tekening. Maar goed, bedankt voor de reacties beiden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.