Leontjuuh-gta Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 Type: Sig Stijl: Voetbal, Jesperkaj, Ik vond jouw style van jouw 2 sigs mooi Grootte: 500x150 Voorbeeld: Ik wil Forlan van Atlectico Madrid als sig, een beetje wat Jesperkaj heeft gemaakt. Dan met Forlan, mag Forlan in shirt van Uruguay, maar het liefs in shirt van Atlectico Tekst: De naam van van de Speler en dan ook als het kan er bij Leontjuuh-gta Rand: Maakt niet veel uit. Kleuren: Maakt ook niet veel uit, maak maar iets moois van. Render (optioneel): / Extra (optioneel): Wat ik al eerder heb gezegd het liefst in een Atletico shirt.
Jesperkaj Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 Kan je een foto uitzoeken die je het liefst in je signature hebt?
Leontjuuh-gta Geplaatst: 20 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 Ik weet niet of deze goed is. Klik Laat maar weten als hij niet goed is, dan zoek ik wel een andere..
Jesperkaj Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 Het resultaat: [img=http://imgur.com/atjyg.jpg]
Leontjuuh-gta Geplaatst: 20 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 Dankjewel Misschien een beetje wazig, maar altijd beter dan mijn creaties...
Recommended Posts