Jump to content

GTA TBOGT verboden wegens auteursrechten!


gta master 1

Recommended Posts

Ben wel benieuwd welke autoriteit dit de wereld in geholpen heeft. Vanmiddag toen ik de eerste post las waren er nog geen reacties, maar ik vond de bron van gta master 1 (pu.nl) al wat twijfelschtig, want waar hebben zij die info vandaan? Helaas is mijn portugees niet zo goed, anders zou ik gaan zoeken in het Braziliaanse rechtstelsel, kijken of er iets over staat. Maar waarschijnlijk vind ik dan toch niks...

Link to comment
Delen op andere websites

Komen ze weer lekker vlot mee. TBoGt is alweer een geruime tijd uit. :7 Verder lijkt het me onwaarschijnlijk dat 1 rechter de verkoop wereldwijd kan verbieden, hooguit in Barzilië zelf lijkt me. En anders stopt R* zelf wel met de verkoop daar.

haha Ja.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Geloof het niet zo zeer, maja iedereen die hem wou hebben heb hem toch al thuis liggen :schater:

Inderdaad, en in de hele wereld iets verboden maken, kan toch niet. er zullen altijd wel landen zijn die door de regering het wel weer laten on-verbieden(ofzo)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...