Guardian1980 Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 Ben wel benieuwd welke autoriteit dit de wereld in geholpen heeft. Vanmiddag toen ik de eerste post las waren er nog geen reacties, maar ik vond de bron van gta master 1 (pu.nl) al wat twijfelschtig, want waar hebben zij die info vandaan? Helaas is mijn portugees niet zo goed, anders zou ik gaan zoeken in het Braziliaanse rechtstelsel, kijken of er iets over staat. Maar waarschijnlijk vind ik dan toch niks... Reageren
T-Designz Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 zielig zeg. En dat nog bij het beste liedje van gta tbogt! Reageren
Cheers. Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 Komen ze weer lekker vlot mee. TBoGt is alweer een geruime tijd uit. Verder lijkt het me onwaarschijnlijk dat 1 rechter de verkoop wereldwijd kan verbieden, hooguit in Barzilië zelf lijkt me. En anders stopt R* zelf wel met de verkoop daar. haha Ja. Reageren
GTARM Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 Geloof het niet zo zeer, maja iedereen die hem wou hebben heb hem toch al thuis liggen Reageren
Royboow Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Geloof het niet zo zeer, maja iedereen die hem wou hebben heb hem toch al thuis liggen Inderdaad, en in de hele wereld iets verboden maken, kan toch niet. er zullen altijd wel landen zijn die door de regering het wel weer laten on-verbieden(ofzo) Reageren
PrioX Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Ze moeten gewoon niet zo zielig doen. Laat ze maar iets nuttigs doen voor de maatschappij in plaats van een computerspel verboden maken.. Kom op zeg.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.