GTAisgang Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 hoi allemaal, vanmiddag heb de totural van van sketchup tot ingame gedaan, sketchup model gemaakt in sketchup 7 pro en toen opgeslagen als naamauto.3ds en weer geopend met 3d max 9 dat lukte toen heb ik dat van het licht en alles gedaan en toen opgeslagen als greenwoo.dff, installer ik hem met imgtool rijd er nog steeds de zelfde greenwood rond! kan iemand mij helpen aub? (of is het een idee dat ik een model maak en dat een van jullie hem zo maakt dat hij werkt enzo?) Reageren
Beagle Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 Het probleem ligt dan bij het in het spel zetten. Probeer anders eens een andere IMG Editor, zoals Alci's IMG Editor. Reageren
GTAisgang Geplaatst: 20 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 het lukt nog niet, ik heb nu andere voertuigengedownload en gekeken of ze het deden maar nog niet! hier typ ik hoe ik het deed: in imgtool gta3.img gezocht en geopend toen heb ik faggio.txd en dff gereplaced (ik gebruik nu even mijn gedownloade minibike mod) toen drukte ik op rebuilt toen ff wachten spel starten faggio gezocht, nog steeds zelfde faggio! snap jij het? Reageren
blackops Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 Klein vraagje welke versie heb je van san an? Reageren
GTAisgang Geplaatst: 21 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 Klein vraagje welke versie heb je van san an? ik heb versie 1 en de gta_sa_compact.exe ik vind het heel vreemd want een paar weken geleden lukte het nog wel! Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Klein vraagje welke versie heb je van san an? ik heb versie 1 en de gta_sa_compact.exe ik vind het heel vreemd want een paar weken geleden lukte het nog wel! Compact exe is niet nodig voor gta sa V1 Maar probeer als admibnstrator uit te voeren en als dat nog niet werkt klik op tools bij IMGtool en kil op Rebuild archive dan een paar minutjes wachten tot hij klaar is. En dan hoort hij het te doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.