Jump to content

New Era Caps


-GoldWing-

Recommended Posts

Ik vind ze alle drie spuuglelijk, maar als ik een keuze zou moeten maken zou het de tweede zijn. De eerste ziet er nogal leeg en asymmetrisch uit, met al die willekeurige lijntjes. De derde is te glimmend, en ook hier zijn de lijntjes (Op de klep) de bottleneck.

Als je nu echt verstandig wilt zijn, dan kun je deze kopen. Ik heb 'm zelf ook. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ze alledrie ook niet kopen. De mooiste New Era petten zijn vaak degene met maar één kleur.

Ik vind deze erg mooi:

source_20091202_044301_9111.jpg

Deze had ik in Parijs gezien bij de Footlocker, ze hadden er nog eentje in mijn maat 7 1/8, alleen was dat bolletje aan de bovenkant afgebroken. Je wilt altijd een pet hebben waar alles nog vast zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ze alle drie spuuglelijk, maar als ik een keuze zou moeten maken zou het de tweede zijn. De eerste ziet er nogal leeg en asymmetrisch uit, met al die willekeurige lijntjes. De derde is te glimmend, en ook hier zijn de lijntjes (Op de klep) de bottleneck.

Als je nu echt verstandig wilt zijn, dan kun je deze ga je gewoon geen kopen. Ik heb 'm zelf ook. :sigaar:

:tu:

Omdat, petjesvolk :7.

>>> Door Flitskikker: :tu: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een effe kleur is beter vind ik persoonlijk, ook vind ik new York yankees best wel standaard. New York mets, Boston red sox of chigaco bulls zijn opzich wel Nice, maar dat is je eigen keuze. Zelf zou ik beginnenmet. Een normale effe cap, neutrale kleur zoals wit of zwart staat overal wel bij, zwart beter dan wit.

Oh, en koop de goede petmaat!! Als je een te kleine pet kooipt buigt de klep en dat wil je niet. ;)

Footlocker heeft altijd wel caps, helaas wel een beetje standaard, ook op het internet (def-shop - google it) heb je zeker veel caps om uit te kiezen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan hangt het helemaal van je eigen stijl af, wat voorn kleren je bijv. hebt en wat je zelf persoonlijk mooier vindt. Persoonlijk vind ik ze alle 3 niet mooi, maar als ik moet kiezen tussen die 3, kies ik de bovenste, meest 'rustigste'. Die middelste vind ik 10x niks door die leger camo die erop zit of wat het ook is, en die onderste vinden alle meiden wel leuk, want die heeft een hele spiegel in de klep zitten...

Link to comment
Delen op andere websites

Dan hangt het helemaal van je eigen stijl af, wat voorn kleren je bijv. hebt en wat je zelf persoonlijk mooier vindt.

inderdaad, hangt echt van de persoon af en hoe je stijl qua kledij is

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...