Jump to content

Supply Lines

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen

ik ben net in San Fierro en ik ga nu eerst de Zero-missies afmaken. Maar bij de missie Supply Lines blijf ik steeds hangen: als ik een koerier ga vernietigen dan land ik achter de koerier en ga er op schieten. Maar ik schiet zo lang achter elkaar dat het vliegtuigje op een gegeven momment zichzelf opblaast en dan is de missie mislukt. Wie weet raad?

Geplaatst:

O dat had ik ook veel voor...crazy.gif

Dat komt omdat als je even stil staat op de grond en vervolgens schiet dan ontploft je vliegtuig ("zelfmoord") en is de missie dus afgelopen.

Omdat te voor komen kan je proberen om de koeriers van uit de lucht neer te schieten maar dat vergt veel vlieg skill...yep.gif

of wat je ook kan doen is als je dan op de grond staat met je vliegtuig een beetje bewegen vb. een beetje naar voor een beetje voor/achter gaan met je vliegtuig en dat zou volstaan om dat niet meer voor te hebben.. bij mij werkte het! yep.gificon_mrgreen.gif

Suc6thumbsup2.gifstatic.gif

MVG,

woodyzwaaien.gif

Geplaatst:

Oefen eerst even een paar keer de besturing van je vliegtuigje en ga dan past "echt" aan de gang. Vlieg langzaam naar dichtsbijzijnde doel toe, land je vliegtuigje en beschiet al rijdend je koerier. Vanaf de grond is echt veel makkelijker dan vanuit de lucht in het begin. Door naar de volgende, zelfde verhaal. Blijf cool, blijf kalm het lukt echt. Als de laatste dood is vlieg je terug en land je op het dak van Zero's shop. Zorg ervoor dat je niet steeds W of ^ (Welke bij jou van toepassing is) drukt, want je brandstof kan op, dus blijf zweven wanneer het nodig is. Mocht het nou echt niet lukken, dan kun je hier iemand anders je missie laten doen (Mits dat mogelijk is met je console).

Succes ermee! thumbsup2.gif

Geplaatst:

Oké, ik snap het! Ik stond inderdaad stil achter de koeriers. Ik ga nu op die manier proberen!

Thanx voor de tips!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...