Mrkwark Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 (bewerkt) ik will een banner voor mijn gang maar ik weet niet hoe dus ik laat er eentje maaken alls het hier kan staat the komt graag in sig banner formaat gelijk ff veranderen [b]Type[/b]: ???????? [b]Stijl[/b]: assasin's creed stijl [b]Grootte[/b]: 800x200 px of minder maar wel goed zichtbaar [b]Voorbeeld[/b]: zie hele maal beneden [b]Tekst[/b]: The brotherhood en daar onder join us [b]Rand[/b]: zwart [b]Kleuren[/b]: zwart rood the zwart en brotherhood rood [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): graag alls banner naar mijn gang en alls sig Bewerkt: 20 oktober 2010 door Agent_Smith
Kloep Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 Als je wat wilt aanvragen, die je je wel aan de regels te houden en moet je onderstaand lijstje invullen: [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Voorbeeld[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel):
Dastard Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 (bewerkt) i'll try. ik geef op, kben trouwens bezig aan iets van mezelf , dus ja. sorry. Bewerkt: 20 oktober 2010 door Dastard
Mrkwark Geplaatst: 20 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 i'll try. ik geef op, kben trouwens bezig aan iets van mezelf , dus ja. sorry. ok jammer
TekaLoca Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 (bewerkt) Klik Paint De kleuren zijn altijd gen*ukt op paint --' Klik Photoshop versie ik zie dat je het als sign wou, maar 800x200 is te groot voor een sign. Sign versie 'Klik' Bewerkt: 20 oktober 2010 door TekaLoca
Mrkwark Geplaatst: 20 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 (bewerkt) Klik Paint De kleuren zijn altijd gen*ukt op paint --' Klik Photoshop versie ik zie dat je het als sign wou, maar 800x200 is te groot voor een sign. Sign versie 'Klik' bedankt hele maal top edit maaar weet jij mischien hoe je het ook alls banner krijg want nu heb ik de sig maar nu nog de banner Bewerkt: 20 oktober 2010 door Agent_Smith
TekaLoca Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 Was heel simpel hoor maar ik heb al geen idee wat een banner is dusja/
Mrkwark Geplaatst: 20 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 banner is zo'n klik ding alls je erop klikt dat je naar die site gaat
TekaLoca Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 banner is zo'n klik ding alls je erop klikt dat je naar die site gaat Nooit zelf gedaan, kga wel zoeken hoe het moet
Mrkwark Geplaatst: 20 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 (bewerkt) banner is zo'n klik ding alls je erop klikt dat je naar die site gaat Nooit zelf gedaan, kga wel zoeken hoe het moet thnx en jullie Algonquin Hustlers zijn zo aardig om mij te helpen zelfs gta tom helpt me wat een toevall he Bewerkt: 20 oktober 2010 door Agent_Smith
Remcconen Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 [url=LINK WAAR HEEN BIJ KLIKKEN][img=AFBEELDING LINK][/url]
TekaLoca Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 (bewerkt) Volgens mij wil je dit dan: Juist ? (Thx Remco ) & Ik probeer zoveel mogenlijk te helpen Tom ook trouwens Bewerkt: 20 oktober 2010 door TekaLoca
Mrkwark Geplaatst: 20 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 Volgens mij wil je dit dan: Juist ? (Thx Remco ) & Ik probeer zoveel mogenlijk te helpen Tom ook trouwens jeps maar ik ga gouw ff aan de slag om de baaner te maken
TekaLoca Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 (bewerkt) Mmh, je banner is beetje gef*ckt he. Doe de 2 'center' dinges eens weg EDIT: Doe dit : [ /center] (Bij de 'center' hiernaast moet je de 'space' gewoon even wegdoen. Als het goed is het je je banner.Pff, het wil maar niet werken Heb je geen msn ofzo? Geef ik daar ff de link, Bewerkt: 20 oktober 2010 door TekaLoca
Remcconen Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 (bewerkt) Probeer eens met "" om de link naar het topic. Dus: [url="xxxxxx"][img=xxxxxx][/url] Bewerkt: 20 oktober 2010 door Remcconen
Recommended Posts