Jump to content

Sint


Bierbuikje

Recommended Posts

20100404153320_0a78a26.jpg

Sint, een nieuwe film van Dick Maas. Een horror film over hoe de echte sinterklaas eigenlijk opereert. Een fantastische film die binnenkort in de bioscoop komt. Gaan jullie hem zien? Ik wel in ieder geval.

Hier en daar een zorgelijk kind die er niet tegen kan of een bezorgde moeder beweging die vindt dat deze film verboden moet worden, maar dat mag de pret niet drukken.



85b0eb525ee1d411a0e13400c42ab64b.article_large.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bierbuikje

    4

  • commando

    3

  • Cheers.

    3

  • Silverbyte

    2

Ik ga 'm waarschijnlijk ook wel zien in de bios. Ik ben sowieso een fan van vrijwel alles wat Dick Maas produceert, en als dan ook Huub Stapel (Eén van m'n favoriete acteurs) erin meespeelt, dan moet het wel een topfilm zijn. De trailer vond ik nog niet zo heel erg indrukwekkend, maar ik vertrouw erop dat Maas er iets moois van gemaakt heeft. De filmposter ziet er trouwens ook wel vet uit, dat is er nou een die ik op m'n kamer zou hangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als we alles zouden moeten verbieden dat voor sommige mensen aanstootgevend kan zijn dat kunnen we de hele tv en alle films wel in de prullenbak gooien,

OT: ik ga hem wel kijken, dacht eerst dat het zo een prutfilm was maar nu ik de trailer gezien heb lijkt het me wel een grappige film.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit wordt eigenlijk alleen maar een goede film, omdat er zoveel commotie over die film is. Dat ouders de film te grof vinden. Dat ze de bios moeten mijden blablabla..

Ik weet niet of ik hier speciaal voor naar de bios ga. Ik wacht wel ff af.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, ik kan heel goed begrijpen dat ouders niet echt blij zijn met dit soort films.. Stel je voor dat een kind zoiets ziet, die wordt natuurlijk bang voor sinterklaas, iets wat eigenlijk voorkomen zou moeten worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je niet wilt dat kinderen dit zien, moet je ze niet meenemen naar deze film. Zo simpel is het. :puh:

True, maar sommige kinderen zijn al bang bij het zien van de trailer.

Een kind dat nog geloofd in Sinterklaas zal niet op het idee komen de trailer op te zoeken op het internet, verder wordt deze ook niet uitgezonden op de televisie. En een beetje ouder weet wel wat het kind wel en niet mag zien in de bios of op tv.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, ik kan heel goed begrijpen dat ouders niet echt blij zijn met dit soort films.. Stel je voor dat een kind zoiets ziet, die wordt natuurlijk bang voor sinterklaas, iets wat eigenlijk voorkomen zou moeten worden.

Ik, als moeder, ga hier even op reageren. Ik vind het gezeik om die film zó overdreven. Ik heb ergere filmposters gezien en de trailer kun je altijd nog...NIET laten zien. Ik ga ervan uit dat ze het niet voor een kinderfilm zetten. Over de poster: Ik denk, weet bijna zeker, dat een kind gewoon Sinterklaas ziet. Het is amper te zien dat Sinterklaas verminkt is, dan moet je heel goed kijken. Sinterklaas is gewoon Sinterklaas. Het zijn de ouders die zeiken, die voor de kinderen invullen dat ze bang zullen worden, de kinderen zelf zeiken niet.

Ik vind Dick Maas een Dick, zoals ie er op reageert. Hij op zijn beurt piest in het broek van het lachen, gratis publiciteit! De film zelf lijkt me meer dan k**, totaal niet mijn smaak. Ik vond de andere films ook slecht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...