Jump to content

Sint


Bierbuikje

Recommended Posts

Het concept vind ik erg leuk, maar ik verwacht er zelf niet al te veel van. Het verhaal lijkt me niet spannend en diepzinnig genoeg om 1,5 uur lang boeiend te blijven, en een gorefest zullen we hier in het nette Nederland ook niet krijgen. Ik denk dat dit echt zo'n film word die heel saai en langdradig is op de stukjes met sint na waardoor je alleen maar zit te wachten tot er daadwerkelijk weer eens wat met de sint komt. Ik wacht ook wel tot deze op tv is.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bierbuikje

    4

  • commando

    3

  • Cheers.

    3

  • Silverbyte

    2

Vind het idee wel leuk, en hoeveel horrorfilms op nederlandse bodem hebben wij nou eigenlijk. Dat is op een hand te tellen. ik kijk wel uit naar deze film, maar volgens mij valt de griezelfactor behoorlijk mee. het moet volgens mij voornamelijk grappig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het idee wel leuk, en hoeveel horrorfilms op nederlandse bodem hebben wij nou eigenlijk. Dat is op een hand te tellen. ik kijk wel uit naar deze film, maar volgens mij valt de griezelfactor behoorlijk mee. het moet volgens mij voornamelijk grappig zijn.

Ik denk ook dat deze film het mede van zijn grappigheid moet hebben. 'De Lift', een andere productie van Dick Maas was oorspronkelijk ook een horrorfilm, maar ik heb er toch behoorlijk om moeten lachen. In die tijd was het natuurlijk nog heel wat, zo'n Nederlandse horrorfilm, maar tegenwoordig worden we er niet warm of koud meer van. Voor de écht enge films moeten we het toch over de grens gaan zoeken.

Heeft iemand al enig idee wat de leeftijdsindicatie voor deze film zal zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het idee wel leuk, en hoeveel horrorfilms op nederlandse bodem hebben wij nou eigenlijk. Dat is op een hand te tellen. ik kijk wel uit naar deze film, maar volgens mij valt de griezelfactor behoorlijk mee. het moet volgens mij voornamelijk grappig zijn.

Ik denk ook dat deze film het mede van zijn grappigheid moet hebben. 'De Lift', een andere productie van Dick Maas was oorspronkelijk ook een horrorfilm, maar ik heb er toch behoorlijk om moeten lachen. In die tijd was het natuurlijk nog heel wat, zo'n Nederlandse horrorfilm, maar tegenwoordig worden we er niet warm of koud meer van. Voor de écht enge films moeten we het toch over de grens gaan zoeken.

Heeft iemand al enig idee wat de leeftijdsindicatie voor deze film zal zijn?

16+ is mij verteld en mijn vermoeden.

Link to comment
Delen op andere websites



Filmposter Sint:

sint_304734d.jpg

Filmposter Saw III:

saw2.jpg

Filmposter Saw IV:

509472_orig.jpg

Vergelijk de filmposters eens met elkaar, welke is nou het meest aanstoodgevend? Volgens mij niet die van Sint! En daarbij; wat is er precies zo verkeerd aan die poster van Sint? Dat zegt toch nog niets over de inhoud van de film zelf? Het zou de echte Sinterklaas kunnen zijn hoor, denk ik..

Link to comment
Delen op andere websites

Filmposter Sint:

sint_304734d.jpg

Het zou de echte Sinterklaas kunnen zijn hoor, denk ik..

dat fototje is gewoon veel te klein... zo'n poster in de bios is vele male groter, en dan zie je dit:

Link!

waar je wel degelijk wat kinderhartjes mee kan harder laten kloppen :schater:

maar ik weet dat Dick Maas altijd leuke ( aparte ) films maakt, denk hierbij aan Flodder of Moordwijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben een groot fan van Dick Maas en zijn films, Sint is dan ook weer echt een typisch Nederlandse Horror film, hoewel het me meer een komedie lijkt. En het is echt volkomen onzin al die ophef. Ach, Dick wrijft alleen maar in zijn handjes, zoveel publiciteit voor een film is voor een regisseur alleen maar uitstekend. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Btw, Sinterklaas was aan de lijn bij Koefnoen op NED3 (als ik het goed heb?) en hij zei dat hij zichzelf mooi vond :schater: .

Maarja... moet je de trailer van Saw 3D zien, daar wordt je bang van, van die messen en dat die mensen dat kunnen doen... of Paranormal Activity 2

Bewerkt: door grandtheftauto...
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...