Kloep Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 (bewerkt) Mijn nieuwste signature: Rates and comments? Bewerkt: 21 oktober 2010 door Kloep Reageren
Mark B. Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 Mijn nieuwste signature: Rates and commands? Moet ik je een command geven jah? Ontopic: Ik vind het wel vet, misschien dat je kan proberen om de Pato achter de Pato (snap je m nog?) wat transparanter te maken? Reageren
Kloep Geplaatst: 21 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 (bewerkt) Oeps, ik bedoelde Comment. En je tip, dat gaat nu lastig omdat ik beide renders al in 1 laag had geplaatst. Toch bedankt voor je tip. Bewerkt: 21 oktober 2010 door Kloep Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 Sorry Kloep maar ik vind dit niet echt mooi. Ik vind de achtergrond, net zoals bij Royboow, prima maar de rest ben ik niet echt over te spreken. Allereerst vind ik dat de renders veel te overbelicht zijn en dat geeft geen mooi effect, ook vind ik dat de achterste render te opvallend is, zoals Mark B. al zegt mag de opacity wat lager. De tekst vind ik ook niet geweldig, want de tekst is nauwelijks leesbaar en mag misschien wel wat meer naar rechts om het daar wat meer op te vullen. Helaas, ik vind hem dus niet geslaagd hopelijk kun je nog een V2 maken. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 Ik vind hem ook niet zo goed gelukt. Hij is naar mijn mening veel te leeg. Ook zit er veel te weinig diepte in. Die twee renders staan ook niet zo mooi, aangezien er haast geen verschil is in opacity. Ik zie ook nergens een lichtbron, maar toch is de render een beetje overbelicht. De achtergrond ziet er op zich wel goed uit, maar ik heb toch het idee dat er iets mist. De tekst is wel goed geplaatst alleen is hij niet goed leesbaar. Het zou inderdaad wel een goed idee zijn om een v2 te maken. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Persoonlijk vind ik het wel meevallen met die overbelichting. Het contrast is wel heel hoog, maar op lichte achtergronden kan dat ook heel mooi uitpakken. Maar zoals GwnHugo al zei, ik zie nergens een lichtbron. Waar komt het licht vandaan? Dat is sowieso moeilijk te definiëren, omdat de renders gespiegeld staan. Daardoor klopt de lightsource sowieso nooit helemaal. Het was in mijn optiek beter geweest als je 'm in de zelfde positie had gelaten, en gewoon de 'opacity' wat had verlaagd. De achtergrond is lekker strak. Zo te zien heb je 'm rechtstreeks overgenomen van de tutorial op SoccerGraphics, en gelijk heb je. Vooral met hevig belichte renders moet je de achtergrond ook een beetje licht houden, omdat het anders teveel gaat contrasteren. De tekst is wel een beetje onduidelijk. Het is dat ik weet dat het om Alexandre Pato gaat, maar anders was ik er niet veel wijs van geworden. Tips kan ik je op dat gebied niet echt geven, want ook ik heb met de tekst altijd erg veel moeite. Ik vind het dus best een geslaagde signature, en ik zie dat je flinke vorderingen maakt. Reageren
thatsme Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2010 Persoonlijk vind ik het wel meevallen met die overbelichting. Het contrast is wel heel hoog, maar op lichte achtergronden kan dat ook heel mooi uitpakken. Maar zoals GwnHugo al zei, ik zie nergens een lichtbron. Waar komt het licht vandaan? Dat is sowieso moeilijk te definiëren, omdat de renders gespiegeld staan. Daardoor klopt de lightsource sowieso nooit helemaal. Het was in mijn optiek beter geweest als je 'm in de zelfde positie had gelaten, en gewoon de 'opacity' wat had verlaagd. De achtergrond is lekker strak. Zo te zien heb je 'm rechtstreeks overgenomen van de tutorial op SoccerGraphics, en gelijk heb je. Vooral met hevig belichte renders moet je de achtergrond ook een beetje licht houden, omdat het anders teveel gaat contrasteren. De tekst is wel een beetje onduidelijk. Het is dat ik weet dat het om Alexandre Pato gaat, maar anders was ik er niet veel wijs van geworden. Tips kan ik je op dat gebied niet echt geven, want ook ik heb met de tekst altijd erg veel moeite. Ik vind het dus best een geslaagde signature, en ik zie dat je flinke vorderingen maakt. Logisch dat hij zo veel vorderingen maakt. Deze sig heeft hij met behulp van een tutorial van SG gemaakt. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 In tegenstelling tot de andere vind ik dit best een nette sig. Render oogt erg nice, leuke effecten gebruikt man. Tekst is minder. Achtergrond is best nice maar past misschien niet zo bij die rendereffecten. KIU man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.