PrioX Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 Hallo Kan je het stuurwiel van de Xbox360 ook voor GTAIV gebruiken? Dus dat je je auto bestuurd met het stuurwiel Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 lijkt me van niet ik zou niet weten hoe je anders je personage zou moeten besturen als je niet in een wagen zit, laat staan hoe je moet schieten. Reageren
Dylann. Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 zo'n race stuurwiel is meer gemaakt voor race games neem voorbeeld aan: Nfs, F1 enz.. Reageren
Venzio Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 zo'n race stuurwiel is meer gemaakt voor race games neem voorbeeld aan: Nfs, F1 enz.. Dat vraagt hij toch niet? Hij vraagt of het kan, en volgens mij kan het wel. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 ik zou zeggen: TEST HET Reageren
TekaLoca Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 Lijkt mij van niet hoor.. zoals al gezegd werd; hoe wil je je personage besturen dan.. Reageren
Dylann. Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 zo'n race stuurwiel is meer gemaakt voor race games neem voorbeeld aan: Nfs, F1 enz.. Dat vraagt hij toch niet? Hij vraagt of het kan, en volgens mij kan het wel. Het kan wel, ik zeg alleen dat ze gemaakt zijn voor race spellen is dat zo erg? Reageren
PrioX Geplaatst: 21 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 Oké bedankt voor de info! Ik wou het even weten omdat ik van plan was om er een te kopen, maar ze zijn nog al duur (€70). Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.