Eclipse Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Omdat al veel mensen hebben gevraagd of de liemieten (boundaries) uit VC verwijderd kunnen worden. Er is iemand geweerst genaamd Andy80586 die het hem gelukt is. Het is hem al een maand geleden gelukt maar ik vond het nu opeens. Je kan voor de duidelijkheid dus veel verder van VC afgaan om je mod te plaatsen. Ook kan je veel hoger vliegen met je helicopter. Klik hier om het bestand te downloaden. Het is een patch die je over je oude .exe moet installeren. Maak wel eerst een backup! En hij werkt alleen maar op versie 1.0! Veel plezier Reageren
Wauzie Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Dit is echt super (ik wist het al^_^), ze gaan nu ook alle 3 de gta's (gtaIII, vc, sa) bij elkaar zetten...maar dat staat al ergens op het forum. Reageren
SWYV Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 is het niet => gta III, gta vc en gta sa op een map? ik had vanmorgen gezien op een forum :blink: maar zal dat dan wel lukken om te spelen en ook van ene eiland naar de ander hoe??? ik zie wel geen baan van ene eiland naar ander eiland :o of moet je met boot varen? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Dat lijkt me echt vet . Ik had al een keer een mod gedownload waarmee je heel hoog met je helicopter kon alleen als je boven het normale limiet was gekomen ging die besturing heel *** . Reageren
gangster28 Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Dit is echt super (ik wist het al^_^), ze gaan nu ook alle 3 de gta's (gtaIII, vc, sa) bij elkaar zetten...maar dat staat al ergens op het forum. zwaar relax daar had ik op gehoopt dat ze dat in de volgende gta gingen doen :wub: Reageren
Tim Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 ik krijg een error, als ik de patch wil installeren krijg ik een error, hoewel ik gewoon de versie van de vc cd heb, en de patch van 1.0 is niet te downloaden op gtagames.nl Reageren
Jorge_F Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 ik krijg een error, als ik de patch wil installeren krijg ik een error,hoewel ik gewoon de versie van de vc cd heb, en de patch van 1.0 is niet te downloaden op gtagames.nl je gta_vc.exe is wel 1.0 he, niet 1.1! Reageren
Eclipse Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Als je filesize niet klopt betekend het dat jij, of iemand anders, gerommeld heeft met de .exe... Niet toevallig een crack over je VC heengezet? Reageren
SWYV Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 nog nieuws over die mod? van gta 3 , gta vc en gta sa in een map te laten proberen??? of misschien kunnen jullie GTI vergeten of juist misschien gta vc en gta3 eiland bij te zetten in GTI project he Reageren
Big-Bear Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 Hoe zie ik dat versie 1,0 heb, is het erg dat ik een gedownloade versie heb? Reageren
Goofy Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 Het is wel erg als je het spel gedownload hebt je mag op dit forum hier niet over praten dat valt onder warez en is illegaal. Als je het spel hebt gedownload raad ik je aan om het gewoon te kopen hij is niet duur maar 15 euro ofzo. Reageren
Eclipse Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 Hoe zie ik dat versie 1,0 heb, is het erg dat ik een gedownloade versie heb? Met een gedownloadde versie kunnen we je niet helpen. Dan werkt deze mod er toch niet op. Reageren
DaBeast Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 link is weg... kan iem een pb sturen met link? Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Ik ben lid van GTA: State of Liberty en Andy80586 (ook lid) heeft inderdaad een manier gekomen om voor VC de limids te verruimen en dit is ons plan:Plan en er is ook en manier gevonden om auto's toe te voegen(quote van gtaforums.com) QUOTE (Cran. @ Oct 12 2005, 15:45) You won't get 300 new cars into Vice, there is not enough ID numbers to handle that amount of cars i'm afraid. I think you could add as many extra cars as you wanted in GTAIII though. QUOTE (Mc-Kay @ Oct 12 2005, 20:05) We found a little way around the limit but this involed changing all the id's (from 6,500 to 53,000) in the game for VC and also for adding LC, Mainland LC and for everything else still being put together, besides having a map area 12800x12800 to-boot with all the game objects and 2dfx limits raised aswell. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.