Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Omdat al veel mensen hebben gevraagd of de liemieten (boundaries) uit VC verwijderd kunnen worden. Er is iemand geweerst genaamd Andy80586 die het hem gelukt is. Het is hem al een maand geleden gelukt maar ik vond het nu opeens.

Je kan voor de duidelijkheid dus veel verder van VC afgaan om je mod te plaatsen. Ook kan je veel hoger vliegen met je helicopter.

Klik hier om het bestand te downloaden. Het is een patch die je over je oude .exe moet installeren. Maak wel eerst een backup! En hij werkt alleen maar op versie 1.0!

Veel plezier

Geplaatst:

Dit is echt super (ik wist het al^_^), ze gaan nu ook alle 3 de gta's (gtaIII, vc, sa) bij elkaar zetten...maar dat staat al ergens op het forum.

Geplaatst:

is het niet => gta III, gta vc en gta sa op een map? ik had vanmorgen gezien op een forum :blink: maar zal dat dan wel lukken om te spelen en ook van ene eiland naar de ander hoe??? ik zie wel geen baan van ene eiland naar ander eiland :o of moet je met boot varen?

Geplaatst:

Dat lijkt me echt vet :D.

Ik had al een keer een mod gedownload waarmee je heel hoog met je helicopter kon alleen als je boven het normale limiet was gekomen ging die besturing heel *** :(.

Geplaatst:
Dit is echt super (ik wist het al^_^), ze gaan nu ook alle 3 de gta's (gtaIII, vc, sa) bij elkaar zetten...maar dat staat al ergens op het forum.

zwaar relax daar had ik op gehoopt dat ze dat in de volgende gta gingen doen :wub:

Geplaatst:

ik krijg een error, als ik de patch wil installeren krijg ik een error,

hoewel ik gewoon de versie van de vc cd heb, en de patch van 1.0 is niet te downloaden op gtagames.nl

post-75-1119953297.jpg

Geplaatst:
ik krijg een error, als ik de patch wil installeren krijg ik een error,

hoewel ik gewoon de versie van de vc cd heb, en de patch van 1.0 is niet te downloaden op gtagames.nl

je gta_vc.exe is wel 1.0 he, niet 1.1!

Geplaatst:

Als je filesize niet klopt betekend het dat jij, of iemand anders, gerommeld heeft met de .exe...

Niet toevallig een crack over je VC heengezet? ^_^

• 2 weken later...
Geplaatst:

nog nieuws over die mod? van gta 3 , gta vc en gta sa in een map te laten proberen??? of misschien kunnen jullie GTI vergeten of juist misschien gta vc en gta3 eiland bij te zetten in GTI project he :D

Geplaatst:

Het is wel erg als je het spel gedownload hebt je mag op dit forum hier niet over praten dat valt onder warez en is illegaal.

Als je het spel hebt gedownload raad ik je aan om het gewoon te kopen hij is niet duur maar 15 euro ofzo.

Geplaatst:
Hoe zie ik dat versie 1,0 heb, is het erg dat ik een gedownloade versie heb?

Met een gedownloadde versie kunnen we je niet helpen. Dan werkt deze mod er toch niet op.

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Ik ben lid van GTA: State of Liberty en Andy80586 (ook lid) heeft inderdaad een manier gekomen om voor VC de limids te verruimen en dit is ons plan:Plan en er is ook en manier gevonden om auto's toe te voegen(quote van gtaforums.com)

QUOTE (Cran. @ Oct 12 2005, 15:45)

You won't get 300 new cars into Vice, there is not enough ID numbers to handle that amount of cars i'm afraid. I think you could add as many extra cars as you wanted in GTAIII though.

QUOTE (Mc-Kay @ Oct 12 2005, 20:05)

We found a little way around the limit but this involed changing all the id's (from 6,500 to 53,000) in the game for VC and also for adding LC, Mainland LC and for everything else still being put together, besides having a map area 12800x12800 to-boot with all the game objects and 2dfx limits raised aswell.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...