Jump to content

Buffalo versie van politie


mink

Recommended Posts

Bij de volgende gta moeten ze echt geen speciale auto's alleen in multiplayer doen. Gewoon in singleplayer ook doen. Ook wil ik voortaan dat het leger er weer inzit, dat viel me echt ZWAAR tegen dat dat niet in gta IV was. Vindt ik wel leuk, lekker soldaatjes knallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de PC versie hebt, kun je de voertuigen ook in single player spawnen met behulp van een trainer. En als je wat op internet zoekt, kom je vast wel een keer een mod tegen waarmee je bij 6 sterren bijvoorbeeld het leger achter je aan krijgt. :)

Maar overigens kun je dit soort posts ook in 'fan' topics kwijt. ;)

En om toch ontopic te blijven, de Police Buffalo is op heel veel locaties te vinden in multiplayer. Ik zal proberen zoveel mogelijk locaties te krijgen; je kunt het zelf even controleren, indien je zeker wilt weten dat de locaties kloppen.

Click here to view the SnapMap

Nogmaals: De locaties kunnen niet overeenkomen met de exacte locaties, dus controleer het zelf even.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook wil ik voortaan dat het leger er weer inzit, dat viel me echt ZWAAR tegen dat dat niet in gta IV was. Vindt ik wel leuk, lekker soldaatjes knallen.

FF oftopic: Ik bn blij dat het leger er niet bij zit. Rock* gaat duidelijk de realistische kant op met IV, maar ze laten wel het leger achter één man aanzitten? Gewoon speciale eenheden, zoals dat in IV ook gebeurd, vind ik helemaal goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook wil ik voortaan dat het leger er weer inzit, dat viel me echt ZWAAR tegen dat dat niet in gta IV was. Vindt ik wel leuk, lekker soldaatjes knallen.

FF oftopic: Ik bn blij dat het leger er niet bij zit. Rock* gaat duidelijk de realistische kant op met IV, maar ze laten wel het leger achter één man aanzitten? Gewoon speciale eenheden, zoals dat in IV ook gebeurd, vind ik helemaal goed.

Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar het is wel leuk het leger. Maar je hebt wel gelijk, had ik eigenlijk niet aan gedacht. knipoog.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...