Jump to content

Als je niks te doen hebt..


Mr.Niko-Bellic

Recommended Posts

Wat doen jullie altijd ?

Ik heb hem sinds eergister en vind dit spel echt GE-WEL-DIG veregeleken met de voorgaande GTA's.

Heb nog heel veel te doen: Missies etc. Heb pas 5 missies gedaan ofzooh.

Meestal doe ik deze dingen:

- 6 Sterren achter je aan vluchten voor de politie met een NOOSE Patriot. Sterke auto:D

- Mensen bij het vliegveld bij die treinbaan, waar je omhoog moet van de trap afduwen.

- Achter een muurtje staan, dekking zoeken & dan schieten op een auto. Kijken wat je raakt op de auto.

- Met een NOOSE Patriot op het vliegveld rondrijden met 4 sterren en dan lekker rammen & botsen:D

- Met een annilathor naar een hoog punt van de andere stad gaan, 6 sterren achter je aan & dan met die RPG ofzo de helicopters uit de lucht schieten

- Naar de snelweg gaan & door de vooruit van voorbijrijdende auto's schieten.

BRAND LOS:)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mr.Niko-Bellic

    8

  • Kenny-Petrovic

    4

  • TekaLoca

    3

  • Guardian1980

    3

Als je niks te doen hebt moet je gewoon free mode gaan spelen. Meestal maak je daar wel weer iets geks,vreemds of leuks mee en je kan je weer voor een aantal uurtjes vermaken.

In de Single-player kan je ook bij het ziekenhuis waar je in kan met een auto erin rijden en die dwars voor de deur plaatsen. Zo kan je iedereen in het ziekenhuis afschieten en op verschillende manieren afmaken met verschillende wapens en de politie kan je dan niet bereiken. Je hoeft ook niet bang te zijn dat er op een gegeven moment geen personen meer zijn om af te schieten want ze spawnen automatisch weer bij. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb pas 5 missies gedaan ofzooh.

Meestal doe ik deze dingen:

- Met een annilathor naar een hoog punt van de andere stad gaan

You big cheat!

Ikzelf heb eerst de verhaallijn gedaan, daarna ben ik voor de 100% gegaan en pas daarna had ik tijd om me eventueel te vervelen. Wat ik leuk vind om te den is shootouts met de politie. Lekker m'n wanted-level opkrikken en dan zo lang mogelijk volhouden. Daarvoor zijn veel goeie locaties, zie ook hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb pas 5 missies gedaan ofzooh.

Meestal doe ik deze dingen:

- Met een annilathor naar een hoog punt van de andere stad gaan

You big cheat!

Ikzelf heb eerst de verhaallijn gedaan, daarna ben ik voor de 100% gegaan en pas daarna had ik tijd om me eventueel te vervelen. Wat ik leuk vind om te den is shootouts met de politie. Lekker m'n wanted-level opkrikken en dan zo lang mogelijk volhouden. Daarvoor zijn veel goeie locaties, zie ook hier.

Idd, cheats. Gebruik alleen maar Wapens, Health, Annilathor, andere auto's & Cop cheat hoor:P

Wat is btw de naam van dat eerst eiland van je opzit :$

Link to comment
Delen op andere websites

Waar is dat ziekenhuis precies:P Snapmap ?

Dit ziekenhuis heeft 2 locaties met beide dezelfde inrichting, Je kan beide locaties zien op deze snapmap.

Idd, cheats. Gebruik alleen maar Wapens, Health, Annilathor, andere auto's & Cop cheat hoor:P

Wat is btw de naam van dat eerst eiland van je opzit bloos.gif/>

Op het eerste eiland zitten de gebieden Bohan, Dukes & Broker. Je kan dit zelf ook zien op de kaart die je in het hoesje van het spel kan vinden.

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is btw de naam van dat eerst eiland van je opzit :$

Je begint in Broker/Dukes. Verder kan je ook al op het klein eiland Bohan. Je hebt een hoop vragen, kijk ook eens in de WikiGTA

[table=border]K-P was me voor... Btw, Bohan is een apart eiland hoor, K-P[/table]

Bewerkt: door guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

Is de rechter ook toegankelijk ?

Die rechter is ook toegankelijk en heeft het zelfde interieur als de linker. Aangezien jij nog niet zo ver bent in de verhaallijn is het derde eiland voor jou niet toegankelijk dus kan jij nog niet bij de rechter komen. Als je wat verder in de verhaallijn bent kan je uiteindelijk ook het tweede en derde eiland bereiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...