End Of The Riot Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 En het houd je ook weer even bezig. Reageren
proaz Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 als ik niks te doen heb ga ik naar android market en kijken of daar nog iets voor tijdverdrijving tussen zit Reageren
pannekoek141 Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Ik heb hem op de pc dus als ik niks te doen heb ga ik modden en niet eventjes 20 tot 30 autotjes erbij ! en da,s leuk:P Reageren
TekaLoca Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 En het houd je ook weer even bezig. True Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Of ook een tip (deze tip heeft iemand ooit gezegd op het forum, volgens mij Jack-2007) Dat je een koptelefoon in je tv moet doen en dan gewoon gaan rondlopen door heel Liberty City. Je weet niet wat je steeds hoort. De stad is zo levendig.. Reageren
EmanuelDemuynck Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 nou ik ga graag naar de restaurants, star junction, bowlen, fast-foods, schiet graag mensen hun hoofd af, race graag op de snelwegen, enz is wel leuk, je verveelt je niet snel in het spel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.