burpicane Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 bij mij werkt ie niet (studio max 7) Reageren
LouNGeR Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) Ehm wat moet ik met die MSE file doen? Ik heb em geprobeert te runnen via het MAXScript menu, en ook geprobeerd in de plugin mappen, maar der gebeurd nie echt veel. :huh: Hier is het echte topic trouwens Bewerkt: 28 juni 2005 door LouNGeR Reageren
Eclipse Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Je moet ook eerst de VC/GTAIII versie downloaden en dan die file replacen. Ik heb ff geprobeerd. Hij doet 't! NRG-500 Reageren
LouNGeR Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 uh ik ben de SA importer verloren, en de link is down. kan iemand em uppen ofzo? :lol: Reageren
Jorge_F Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 Wellicht handig om degene die hem wel hebben (SA importer) hem te sturen naar gtagames zodat die in de database komt. Dan heeft iedereen er plezier van Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 aan import heb je niets, ik zet hem wel op GTAGames als hij ook export ondersteunt Reageren
Warthog Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Ik snap er helemaal niets van maar ik ben blij dat jullie het wel snappen knap hoor!!! keep it up, en dr zullen hele vette mods uitkomen. Hopelijk ook nog iets op het gebied van tuning? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.