Jump to content

AUto's voor je huis


Mr.Niko-Bellic

Recommended Posts

Ja, maar ik kan het je niet garanderen. Er zijn namelijk ook slechte chauffeurs in LC, die jouw voertuigen wel eens uit het parkeervak botsen. En dan wordt jouw voertuig dus niet meer gesaved. Maar dit komt maar zelden voor hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je er voor zorgt dat de voertuigen binnen de gele lijnen staan zullen ze blijven staan. In "The Lost and Damned" & "The Ballad of Gay Tony" is het mogelijk om je voertuigen in de strepen te zetten van de savehouses die je in Grand Theft Auto IV had. Als je dit doet en het spel opslaat zul je die voertuigen daar altijd terug kunnen vinden. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Verder is er nog een truc tegen de slechte chauffeurs waar guardian1980 het over heeft. Als je je voertuig tegen de rijrichting in parkeert in het gele parkeervak, zullen aankomende auto's op de rijbaan naast het parkeervak er met een zo ruim mogelijke bocht omheen rijden. :tu:

___________________

<- <- <-

- - - - - - - - - - - - -

-> -> ->

___|_<-_|__________

Tussen die streepjes staat dan je auto (of auto's) met de voorkant naar het aankomend verkeer toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb liever een garage, jammer dat er geen garage was bij die luxe apartement, en dat je dan vanaf je apartement naar je garage kan zonder naar buiten te gaan clown.gif AH, IK WIL DIE NIEUWE GTA!!!! Valt er tenminste weer wat te onderzoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...