Jump to content

Auto winkels


Rambo12

Recommended Posts

Hallo,

Is er ergens een autowinkel waar je auto's kan jatten?

In Middle East Park, als je rechts dat straatje induikt naast je safehouse, dan aan je linkerhand heb je een winkel vol met turismo's.

Zijn er meer van dat soort winkels?

Link to comment
Delen op andere websites

Is er maar 1? :(

EDIT: Kan je dan nog ergens een andere oranje Infernus vinden?

Want alleen die kleur vindt ik mooi, terwijl het verders 1 fijne auto is om 160 over de snelweg te rijden ^^,

Bewerkt: door Rambo12
Link to comment
Delen op andere websites

Is er maar 1? :(

EDIT: Kan je dan nog ergens een andere oranje Infernus vinden?

Want alleen die kleur vindt ik mooi, terwijl het verders 1 fijne auto is om 160 over de snelweg te rijden ^^,

Volgens mij is het alleen mogelijk die Infernus te bemachtigen tijdens de missie Bryce's Infernus. Als je deze auto hebt verspilt is het niet meer mogelijk hem te krijgen en zou je een nieuwe savegame moeten starten.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar is die Turismo dinges precies:P Wil ik wel weten:D Of moet ik hiervoor een eigen topic openen ?

Waar ik beschreef in mijn eerste post ;).

Maar dat is wel vervelend, dat je alleen dan die infernus kan krijgen!

Ik had die van mij vastgereden tussen een hek en een paal.

Ik denk, ik blaas dat hek om met een granaat dus leg een granaat op een redelijke afstand... (dacht ik...)

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn best veel auto shops. Alleen die vallen niet op. Bijvoorbeeld hier:

Click here to view the SnapMap

Maar jij bedoeld natuurlijk echte shops. Van die dealers, maar bij die gene hierboven staat wel een ''sales and parts'' bord en af en toe staan er 2 auto's.

Hier heb je er bijvoorbeeld ook één. Dat is ''Big Paulie budget cars''

Click here to view the SnapMap

Is ook niet echt luxe, maar zo zijn er bijvoorbeeld door Liberty City best wel een aantal van die kleine bedrijven die auto's verkopen die je niet zo snel zal zien. Maar wat jij bedoeld, echt een dealer dan moet je hierheen gaan.

Click here to view the SnapMap

Link to comment
Delen op andere websites

Is er maar 1? boos.gif

EDIT: Kan je dan nog ergens een andere oranje Infernus vinden?

Want alleen die kleur vindt ik mooi, terwijl het verders 1 fijne auto is om 160 over de snelweg te rijden ^^,

Ga naar pay n spray en rij een aantal keren naar binnen tot je die kleur krijgt. Mischien werkt het. Volgens mij is die kleur niet speciaal of zo hoor, volgens mij ken je die gewoon krijgen. Goed zoeken of naar pay n spray gaan, maar het kan ook zijn dat het wel een speciale kleur is net als een witte cognoscenti.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet wel ergens een motorzaak in Alderney en achter dat leegstaand villa in Alderney daar achter staat een hele mooie Sultan rs

Hanneswasco vertelde al over deze motorzaak. En wat heeft die Sultan RS met een auto showroom te maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Is er maar 1? :(

EDIT: Kan je dan nog ergens een andere oranje Infernus vinden?

Want alleen die kleur vindt ik mooi, terwijl het verders 1 fijne auto is om 160 over de snelweg te rijden ^^,

En dan crashen :puh:

Bewerkt: door rora
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet wel ergens een motorzaak in Alderney en achter dat leegstaand villa in Alderney daar achter staat een hele mooie Sultan rs

Hanneswasco vertelde al over deze motorzaak. En wat heeft die Sultan RS met een auto showroom te maken?

Hij vraagt toch waar meer auto's staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...