Jump to content

nat type drie


Mrkwark

Recommended Posts

ik heb nat type drie voor mijn ps3. en nu kan ik met haast niemand gamen. dan denk je dus dan kan je toch nog gamen maar... ik kan haast niet met mijn vrienden want daar gooit hij me er uit en dat upn gebeuren dan moet ik codes in voeren en daar snap ik niet van. aub help me want dit is irri !!!

Bewerkt: door Agent_Smith
Link to comment
Delen op andere websites

weet je wat ook heel irritant is dat is een tekst lezen zonder leestekens en andere stuff waardoor hulp ook moeilijker wordt !!!

On-Topic; Wat precies vind je lastig en begrijp je niet? Het inloggen op je router? Wat?

Link to comment
Delen op andere websites

weet je wat ook heel irritant is dat is een tekst lezen zonder leestekens en andere stuff waardoor hulp ook moeilijker wordt !!!

On-Topic; Wat precies vind je lastig en begrijp je niet? Het inloggen op je router? Wat?

ik heb dat zelf ook soms niet door hoor sorry.

on-topic:hoe ik het naar nat type 2 of 1 krijg.

Bewerkt: door Agent_Smith
Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat je zelf ook wel door hebt wanneer je sorry zonder "o" spelt, het begin van een zin zonder Hoofdletter start, etc.

Ja, het is een proces om NAT Type 1 of 2 te krijgen. Sommigen lukt het door UPnP in te schakelen, anderen moeten weer gaan port forwarden. Welke router/modem heb jij?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat je zelf ook wel door hebt wanneer je sorry zonder "o" spelt, het begin van een zin zonder Hoofdletter start, etc.

Ja, het is een proces om NAT Type 1 of 2 te krijgen. Sommigen lukt het door UPnP in te schakelen, anderen moeten weer gaan port forwarden. Welke router/modem heb jij?

Ik heb een modem . van kpn experia box

Link to comment
Delen op andere websites

Of je pakt een iets snellere en goedkopere manier, bij Vista tik je in de zoekbalk van de Start menu cmd in, *dan komt er als het goed is een zwart doosje met witte teskt met als titel, C:\Windows\system32\cmd.exe

Je tikt hier ipconfig in (na de al staande C:\Users\***), en dan is wat er naast Standaardgateway staat de IP-adres van je router.

Bij alle overige Windows versies ga je naar Start, Alle programma's (o.i.d.), Bureau-Accesoires, Opdrachtprompt. Daarna kan je verdergaan vanaf de bovenstaande *.

Link to comment
Delen op andere websites

doet hij niet hij zegt pagin kan niet worden weergeven

fff mijn ip gegoogle t alle ips van de gebruiker van gtagames.nl

Bewerkt: door Dutchy3010
Het is niet de bedoeling dat IP adressen van iedereen bekend worden.
Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik alvast zeggen dat bij de nieuwste Xperiabox je de nat type niet kan veranderen, KPN is bezig met een update die in het 4e kwartaal van dit jaar klaar zal zijn. En volgens mij is het zelfs zo dat de oude Xperiabox dit ook zou hebben, alleen ik weet het niet zeker. blij.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...