fa-master Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 ER IS EEN TRAAILER UIT VAN GTA SAN ADREAS!! wil je hem zien? (het is niet zoon goede trailer <_< ) nou ja hier is de site: TRAILER GTA SA ik heb em van deze link: http://www.gta-sanandreas.com/modules.php?...=showpage&pid=7 greetz fa-master Reageren
MightyDuck Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 (bewerkt) Eerste link doet het niet, bij de 2e kan ik em nergens vinden. Tis toch zeker geen grap he? <_< EDIT: Hijs nep :angry: , op deze pagina staat ie BTW http://www.gta-sanandreas.com/modules.php?...ws&new_topic=14 Is een zip bestandje ben em nog aan het downloaden. Weer EDIT: je kan wel zien dat ie nep is, alles is gewoon uit Vice city gehaalt :angry: zelf als het de eerste trailer was van Vice City had ik em niet goed gevonden. Bewerkt: 29 juni 2004 door MightyDuck Reageren
Joriz Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 Even voor de duidelijkheid. Fake betekend dus nep! Alle trailers die je tot nu toe vind zijn nep. Zodra de echte uit is plaatsen wij hem op GTAgames.nl Wij krijgen dan officieel bericht van Rockstar Games. Reageren
Arjen Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 Het is haast alleen maar GTA VC. Alleen andere skins enz.. Reageren
Eclipse Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Geplaatst: 30 juni 2004 ik vind hem super nep...ik snap niet dat mensen daarmee hun tijd verknoeien <_< Reageren
Arjen Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Geplaatst: 30 juni 2004 Nah.. Ik vind het toch wel een grappig filmpje! :lol: Met alle soorten politie's en ook een politie motor zie je voorbij komen. Die is zeer mooi gemaakt Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Geplaatst: 30 juni 2004 ja ken hem best wel lachen , mooie mods enzow.. Freek Reageren
Blizard Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Geplaatst: 30 juni 2004 ik vindt hem wel vet hij is wel nep maar dan nog is hij wel gaaf. Maar bij die pizza tent wandelt dat ventje naar binnen!?!? weet iemand hoe je gewoon normaal loopt? Reageren
Eclipse Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Geplaatst: 30 juni 2004 Nah.. Ik vind het toch wel een grappig filmpje! :lol: Met alle soorten politie's en ook een politie motor zie je voorbij komen. Die is zeer mooi gemaakt jah dat wel maar je kan hem gewoon dowloaden van een site...ik heb hem ook Reageren
Robienske Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Geplaatst: 30 juni 2004 camera hack mod. En je kan goed zien dat hij met vice-city gemaakt is Reageren
Le Freak Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Geplaatst: 30 juni 2004 Vind hem wel vet.. Maar ze moeten er geen stukken van GTA III meer in doen. Ook al is ie fake, toch leuk gedaan! Reageren
Robienske Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 (bewerkt) Ja, vooral die fiets. En die oranje-achtige lucht. Maar die paarse auto met vlammen kan je opeens lansbinnen het dak zien. Daar staan die vlammen ook op. Anders vind ik hem heel cool. Bewerkt: 1 juli 2004 door robienske Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.