marcelheerde Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Hoe moet je mensen van je gang in je auto laten komen? En hoe kun je een foto door hun laten maken?Of kan dat niet Groeten marcelheerde, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 ganglid recruit je met rechtermuisknop en dan G of H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 voor da gangs erop mikke als er een pijltje op komt dan "G"... Dan gwn in een auto,ze stappen mee in en fotos of terwijl me printscreen dan naar paint bewerken plakken... of terwijl met het fototoestel in de game zelf als je dan je foto's saved komen ze in C:\Documents and Settings\windowsuser\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\Gallery Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 voor da gangs erop mikke als er een pijltje op komt dan "G"...Dan gwn in een auto,ze stappen mee in en fotos of terwijl me printscreen dan naar paint bewerken plakken... of terwijl met het fototoestel in de game zelf als je dan je foto's saved komen ze in C:\Documents and Settings\windowsuser\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\Gallery Jah maar iemand zei dat de mensen van jou gang ook foto`s van jou kan maken Maar dan moet je de camera geven!Of kan dit niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) Geen idee,zou kunne,... denk et ni Bewerkt: 28 juni 2005 door TopCat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Geen idee,zou kunne,...denk et ni Okey bedankt voor dat andere!Ga het zometeen uitproberen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Je moet met je fototoestel naar een gang lopen en dan zal er iets verschijnen. Op Playstation moet je dan op Triangle drukken. Voor de PC weet ik het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Je moet met je fototoestel naar een gang lopen en dan zal er iets verschijnen. Op Playstation moet je dan op Triangle drukken. Voor de PC weet ik het niet. Okey dankje! B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.